F.P. Journe - fra øv til wow! - nu er uret tilbage på armen!
#1
Der er jo mange, der efterhånden kan finde ud af at yde god service i forbindelse med et salg - om det så er en ny bil eller et ur eller lignende.

Det har vi jo skrevet lidt om for nylig i en tråd hvor vi snakkede om køb hos forhandler vs. køb over nettet.

Der hvor man for alvor får testet service-genet hos sælgeren/forretningen er jo når man lang tid efter købet vender tilbage med noget, der ikke virker.

Mit smukke Chronometre Bleu er gået i stå. Pludselig holdt det op med at gå. Øv.

İmage

Uret er købt i F.P. Journe butikken på Madison Avenue i New York for små 4 år siden. Og der er ingen forhandler i DK. Suk.

Kl. ca. 15 i dag sender jeg en mail til butikken i NY.

İmage

En time senere svarer de at de vil sætte butikken i Paris igang med at ordne sagen.

İmage

En time senere kommer der besked fra Paris butikken, at uret vil blive hentet af FedEx i morgen.

İmage

En time efter det kommer SMS-bekræftelse fra FedEx.

İmage

Jeg er på det tidspunkt en meget glad kunde.

Ja, jeg ved godt at der er meget, der kan gå galt endnu - ikke mindst når det kommer til prisen på det arbejde der skal laves, da vi er et godt stykke ude over garantien. Men jeg må sige, at de er startet godt.

Blive spændende om de holder stilen hele vejen.

Claus




Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#2
virkelig god service, sikke nogle korte svartider!! Det kunne flere lærer noget af. har de sagt noget omkring behandlingstiden?
Svar
#3
(30-01-2018, 09:22 PM)p.sebastian Skrev: virkelig god service, sikke nogle korte svartider!! Det kunne flere lærer noget af. har de sagt noget omkring behandlingstiden?


Ja, ikke. Helt vildt.

Folkene i butikken i NY har altid været ekstremt flinke mht. service, vise ure frem som man ikke har råd til osv. Og de andre jeg har mødt fra firmaet har også været helt nede på jorden, inkl. FPJ himself.

Bestemt et besøg værd, hvis man er på de kanter.

Ikke noget om behandlingstiden endnu. De skal nok lige åbne og kigge. Jeg har heller ikke givet dem andet at tænke over end at det ikke går.

Bliver spændende om det er væk i månedsvis....men det ryger tilbage til den urmager, der har bygget det. Det er policy.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#4
(30-01-2018, 09:26 PM)cfnissen Skrev:
(30-01-2018, 09:22 PM)p.sebastian Skrev: virkelig god service, sikke nogle korte svartider!! Det kunne flere lærer noget af. har de sagt noget omkring behandlingstiden?


Ja, ikke. Helt vildt.


Icon_not Icon_not  Voldsomt imponerende !! Det var der mange, som kunne lære af !!   Icon_not Icon_not
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
Fed service!
Det koster at køre Lamborghini, men mon ikke de alligevel er fair med prisen. Det lyder jo ikke umiddelbart som de tager det som et forventeligt service interval


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • cfnissen
Svar
#6
Det tegner godt. En bajer på at de dækker alle omkostninger!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#7
Irriterende, at det er gået I stå. men rart at der er så god service. Vi venter spændt på fortsættelsen.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
#8
Håber det går nemt og smertefrit.

Fantastisk service må man sige..  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
#9
(30-01-2018, 11:01 PM)KlausM Skrev: Det tegner godt. En bajer på at de dækker alle omkostninger!
Mvh
Klaus

Jeg giver en næste gang vi ses uanset hvad. Icon_blink

Flot flot service de udviser her, mange kunne her lære hvad god service er,
Ud over at fix en defekt til aftalt pris.

Håber alt lander på benene for dig Claus. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, KlausM
Svar
#10
(31-01-2018, 05:59 PM)Stensbjerg Skrev:
(30-01-2018, 11:01 PM)KlausM Skrev: Det tegner godt. En bajer på at de dækker alle omkostninger!
Mvh
Klaus

Jeg giver en næste gang vi ses uanset hvad. Icon_blink

Flot flot service de udviser her, mange kunne her lære hvad god service er,
Ud over at fix en defekt til aftalt pris.

Håber alt lander på benene for dig Claus. Icon_cool



Superservice koster på alle fronter.

Hørte om servicepriser lige fra 10.000 -25.000 kr hvis det er den helt store tur.
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)