Valg af rejseetui
Jeg er på udkig efter et rejseetui til 2 ure.

Har i nogle gode forslag, eller er det bare at springe på det første og bedste, der falder i min smag?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg sværger til ruller. Dem jeg har, kan der være flere ure i end de to du nævner, men man kan jo vælge at nøjes med to og så remme/værktøj i de andre rum. Fordelen er at de ingenting fylder når de er rullet samme.

Lidt billeder fra telefonen af mine.

İmageİmageİmageİmageİmageİmage
[-]
  • ALGJ
Svar
Dem har jeg også kigget på, og ja, de fylder noget mindre. Af en eller anden grund har jeg bare følelsen af, at uret har bedre af, at det er i en “kasse”. Men det kan nemt bare være en forestilling jeg har.

Jeg har også kigget på et etui til bare et ur, da jeg tænker, at et på armen og et i etuiet burde kunne dække mit behov.

Svar
Jeg sværger til dem her fra Oakley - der kan kun være ét ur, men de fylder ikke mere end man kan have flere med i tasken. Og de giver ekstrem god beskyttelse til urene !!

Jeg bryder mig ikke så meget om ruller, idet urene kan glide rundt og støde imod hinanden i siderne, medmindre der er tale om at rullen er med separate lommer eller andet, der skiller urene fra hinanden, som det er tilfældet med dem Kim viser ovenfor.

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • ALGJ
Svar
Hej pbr

Hvor har du købt dem. De virker fine, men jeg kan ikke umiddelbart finde dem ved en google-søgning.

Svar
(02-01-2018, 11:00 PM)ALGJ Skrev: Hej pbr

Hvor har du købt dem. De virker fine, men jeg kan ikke umiddelbart finde dem ved en google-søgning.

De Oakley er vist gået ud af produktion for et par år siden.. Kiggede I hvert fald der og var det svar jeg kunne finde.. Men endte med at købe dem her!

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B009EEQ...ref=plSrch

Mener der findes to størrelser..

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
Whoa.... er der ikke noget galt med dit link?

Svar
Jeg købte mine på den britiske amazon.co.uk - men jeg tror Whoa har ret i at de er udgået.

No name udgaven er dog ligeså god

Mener de hedder “watch buddy” eller noget i den stil

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tak for svarene.

Jeg håber, at andre også har kunne bruge informationen til noget nyttigt.

Svar
(03-01-2018, 12:06 AM)ALGJ Skrev: Tak for svarene.

Jeg håber, at andre også har kunne bruge informationen til noget nyttigt.

"Casebudi" hed de og de fås i to størrelser - small og large  Icon_blink

[url=<br />https://www.amazon.co.uk/dp/b013j0k9oo/ref=sspa_dk_detail_4?psc=1&amp;keywords=oakley%20watch%20case]
https://www.amazon.co.uk/dp/B013J0K9OO/r...tch%20case[/url]
/Peter

[-]
  • ALGJ
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)