18-12-2017, 09:37 PM
Jeg tror at Breitling bygger videre på dette ETA værk
https://www.eta.ch/en/our-products/quart...ine-988333
https://www.eta.ch/en/our-products/quart...ine-988333
Hilsen John. Min Instagram profil.
|
Breitling Cockpit B50
|
|
18-12-2017, 09:37 PM
Jeg tror at Breitling bygger videre på dette ETA værk
https://www.eta.ch/en/our-products/quart...ine-988333 Hilsen John. Min Instagram profil.
18-12-2017, 09:45 PM
(18-12-2017, 09:13 PM)Michael F Skrev: Det er et meget flot ur Mit Aerospace Avantage havde desværre en fejl i det øverste display (der kom ikke noget backlight) Det blev sendt til Breitling og blev fixet. Det tog dog 4 måneder før det var retur. Alle ure kan vel gå i stykker.... Også ure med superquartzværk Mvh Kim
18-12-2017, 10:46 PM
Kim > det er en øv oplevelse når tingene går i stykker og vi må undvære...
Det er så ekstra træls når det tager lang tid og måske ligefrem urimelig lang tid før vi får vores kære eje tilbage. Jeg vil dog gætte på at du er pænt glad for din klokke som køre tip top igen. Michael F > der kan næsten ikke være tale om at alle de ure de langer over disken, kan have fejl, så ville man nok kalde alle ure tilbage, og det er her at gode samt dårlige informationer råder os i vores søgen rundt på nettet...dit ur kan være fejlbehæftet og specielt når det gælder elektronik. For mit vedkomne har det været noget der holdte mig tilbage med købet af dette ur, indtil jeg gav slip på den tanke at det nok var, så mange procent der var fejlbehæftet, for dybest set havde jeg ikke noget at have den mistanke i, andet end der var nogle der oplevede problemer og disse var lagt ud i diverse fora. Nu er det så at et par fjer kan blive til ???..den talemåde kender vi og jeg ved stadig ikke om der er rigtig meget eller lidt om snakken. Noget skal der jo nok være og som med min nye iPhone der kørte næsten et par år, så blev den byttet til en helt ny indenfor garantien og jeg har undværet den i en uge og den nye køre bare uden fejl, så det samme vil jeg formode kan ske med et ur. Nu kan man jo ikke sige at bare fordi man køber et mekanisk ur, så vil der aldrig opstå fejl og her findes der lign. historier om svagheder i modeller fra diverse mærker. Som jeg altid har sagt "hvis man ejer meget, har man meget at bekymre sig over" men hvis man nu kan ha det lidt rart med noget lækkert grej, så tager jeg gerne chancen. Jeg har altså ikke tal på hvor mange af deres Cockpit B-50 der er fejlet og ej heller, hvor mange der køre upåklageligt i hverdagen, men jeg kan ikke være en af få der har taget springet vel Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
18-12-2017, 10:52 PM
Husk også - som du selv er lidt inde på - at det i dag med internettet hurtigt kan virke voldsommere end det er. Folk der oplever fejl har ofte tendens til at dele det vidt og bredt, hvorfor det hurtigt virker mere udbredt end det rent faktisk er, hvorimod dem med samme ur der bare virker, ikke er ligeså aktive med deres fortællinger. Det skal man kunne gennemskue og så træffe sine egne beslutninger som du har gjort. Tillykke med et cool ur.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
18-12-2017, 10:58 PM
(18-12-2017, 10:52 PM)KimT Skrev: Husk også - som du selv er lidt inde på - at det i dag med internettet hurtigt kan virke voldsommere end det er. Folk der oplever fejl har ofte tendens til at dele det vidt og bredt, hvorfor det hurtigt virker mere udbredt end det rent faktisk er, hvorimod dem med samme ur der bare virker, ikke er ligeså aktive med deres fortællinger. Det skal man kunne gennemskue og så træffe sine egne beslutninger som du har gjort. Tillykke med et cool ur. Mange tak Kim og du har så ret Med venlig hilsen Michael
18-12-2017, 11:00 PM
Mit Aerospace virker perfekt igen og det skal ingen steder...
Dit B50 skal nok give dig masser af urglæde. Det er et pivlækkert ur og passer godt til dit håndled. Mvh Kim
18-12-2017, 11:09 PM
(18-12-2017, 11:00 PM)Avantismo Skrev: Mit Aerospace virker perfekt igen og det skal ingen steder... Tak! og nyder det helt klart Jeg vil lige spørge til dit Aerospace, hvordan er det med levetid for batteri og det skal vel ikke sendes ned for at få et nyt batteri i ? Med venlig hilsen Michael
19-12-2017, 12:39 AM
Nu er det ikke mig du spørger, men jeg vælger at svare alligevel. Som jeg har læst mig frem til, kan batteriet holdt op til 5 år, men bruger man backlight osv meget, så forkortet det selvfølgelig batterilevetiden. Mit er sprit nyt, men når den tid kommer hvor batteriet skal skiftes, så har jeg ikke tænkt mig at sende det hverken Breitling eller AD. Det burde være en opgave enhver urmager kan udføre.
Hilsen John. Min Instagram profil.
19-12-2017, 01:03 AM
(19-12-2017, 12:39 AM)John Skrev: Nu er det ikke mig du spørger, men jeg vælger at svare alligevel. Som jeg har læst mig frem til, kan batteriet holdt op til 5 år, men bruger man backlight osv meget, så forkortet det selvfølgelig batterilevetiden. Mit er sprit nyt, men når den tid kommer hvor batteriet skal skiftes, så har jeg ikke tænkt mig at sende det hverken Breitling eller AD. Det burde være en opgave enhver urmager kan udføre. Det er helt fint John Tak for svar Det passer jo fint med den tidsplan, så kan der også tjekkes pakninger og få trykprøvet uret. Med venlig hilsen Michael
19-12-2017, 07:26 AM
Jeg fik skiftet batteriet sidst via Chrono.dk
Halse ure kan sikkert også klare den opgave. Mvh Kim
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|