13-12-2017, 09:22 PM
Så er der en ny video fra Hodinkee.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Ny Talking Watches
|
|
13-12-2017, 09:22 PM
Så er der en ny video fra Hodinkee.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
13-12-2017, 11:31 PM
Wei Koh er grundlæggeren af urmagasinet Revolution og modemagasinet The Rake. Revolution er formentlig verdens førende urmagasin. Meget spændende ure han har taget med til denne samtale.
JK
14-12-2017, 03:45 PM
Dejlig episode - han elsker jo tydeligvis ure, og ikke bare for at prale. Måske lidt for højt tempo ift. lige at få sagt noget mere om urene. Også sjovt at se Mr. Clymers uspolerede begejstring for nogle af urene.
Og at få speciallavet et ur af VC er vel en drengedrøm....suk... Claus
14-12-2017, 04:22 PM
Når man køber sko hos Berluti, så ved man hvad der er godt.
Og skal ikke vende hver 5-øre (cent). / Kristen Er det et Yashica Electro 35, der står på hylden bagved?
14-12-2017, 05:16 PM
Skal man "derop" på fødderne er der som udgangspunkt kun John Lobb IMV,
Ham her virker som ok flink fyr men det bliver lidt kedeligt for mig. Jeg syntes slet ikke der er den ægte passion som man f.eks Oplever i afsnittet med John M, hvilke jo er en klassisker man kan se igen og igen, Dette afsnit her ser jeg ihvertfald som flere af de andre nye kun en gang. Ud over hans VC syntes jeg hellere ikke urene er total lækre, De er dyre ja men jeg sidder ikke og tænker WAW. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
14-12-2017, 08:21 PM
Det der De Bethune ville jeg nu godt have, hvis det tilfældigvis var mig, der havde den samme økonomiske formåen. Også selvom en del af de andre ikke lige var min kop the, så er det lidt spændende at se sådan nogle ure.
14-12-2017, 10:01 PM
Jeg synes faktisk at denne her var seværdig. Fedt at se en med nogle specielle ure, da jeg normalt synes det altid "kun" er Patek, AP og Rolex.
14-12-2017, 11:06 PM
(14-12-2017, 08:21 PM)Larsb Skrev: Det der De Bethune ville jeg nu godt have, hvis det tilfældigvis var mig, der havde den samme økonomiske formåen. Også selvom en del af de andre ikke lige var min kop the, så er det lidt spændende at se sådan nogle ure. Præcis, Lars. De Bethune laver nogle vildt smukke ure. Det han havde med var måske lige i overkanten, men nogle af dem hvor de bruger en kugle i månefasen....suk....de er så smukke. ![]() ![]() Og se lige en bagside... ![]() Suk, Claus Sent from my iPhone using Tapatalk
14-12-2017, 11:36 PM
Hej Claus,
Du har nok ret i, at det er et vildt ur, men nogengange kan jeg godt lide "lidt i overkanten" Jeg må give dig ret med deres månefaser. De der kugler.... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|