Svar: 400
Tråde: 22
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Hvordan sætter jeg bedst mit Speedmaster til salg?
Har ikke allermest tiltro til Lauritz.com
Det drejer sig om mit Omega Speedmaster 1972. Det er ikke med det gamle urværk...husker ikke pt. betegnelsen,
Det har de brugsspor der må forventes efter så mange års brug, men er på ingen måde misligholdt
Hvad kan det forventes at indbringe?
og kommer lige i tanke om ... må jeg overhovedet slå sådan et opslag op?
Stopper lige mig selv midlertidigt.
vh
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Svar: 46
Tråde: 3
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 5
Nogle gode, skarpe billeder vil hjælpe en del.
Uden kendskab til model, er det i hvert fald svært at sige noget om værdien.
Vintageure.dk kunne være en mulighed, når du beslutter dig for at sætte uret til salg. Min erfaring er, at man får færre henvendelser der end på dba.dk, men til gengæld er henvendelserne mere seriøse.
Mvh
Bo
My watch is waterproof! Never have I seen a single drop of water come out of it...
Victor Borge
Svar: 5
Tråde: 1
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Givet Likes: 3
(07-09-2017, 06:59 PM)alsendk Skrev: Hvordan sætter jeg bedst mit Speedmaster til salg?
Har ikke allermest tiltro til Lauritz.com
Det drejer sig om mit Omega Speedmaster 1972. Det er ikke med det gamle urværk...husker ikke pt. betegnelsen,
Det har de brugsspor der må forventes efter så mange års brug, men er på ingen måde misligholdt
Hvad kan det forventes at indbringe?
og kommer lige i tanke om ... må jeg overhovedet slå sådan et opslag op?
Stopper lige mig selv midlertidigt.
vh
Allan
Hej med dig. Jeg kan anbefale dig at tage nogle gode skarpe billeder af uret og derefter oprette en salgs annonce på Facebooks Omega gruppe. Jeg har selv kommet i denne gruppe tidligere og det er min erfaring at de folk som er medlem af denne gruppe er "ur tosser" i ordets bedste forstand og brænder meget for specifikt Omega. Derude så er min opfattelse at gruppen er bemandet med seriøse folk til at styre den.