Når et ur er "Modded"
Findes dette udtryk meget indenfor vores verden af ure og er der mærker frem for andre, som bliver udsat mere end andre mærker....jeg ved egentlig ikke meget om det, men hvorfor ikke prøve et ur der er "modded" tænkte jeg, da jeg forelskede mig i dette Seiko.

http://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/pr...c033-pepsi

Nu er uret bestilt og det bliver mit første Seiko i en ændret udgave og er Seiko det mærke som er mest anvendt til disse ændringer, eller findes det også hos Omega og andre mærker ?
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • jazzman, Smilla
Svar
Tillykke med sumo, den skal du nok blive glad for.
Hvis du ønsker en gummi rem, kan jeg anbefale crafter blue, super kvalitet i flere farver
Seiko er vel det mest modded mærke men har også set omega speedmaster modded med andre viser/skiver.
Især dykker ure bliver modded, hvis ikke lige viserne er helt passende, har selv et certina ds3 1000m le med modded viser og datohjul.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Loncar, runzuk5, Smilla
Svar
Tillykke et fedt ur. Havde jeg ikke et allerede ( orginal ) var jeg sprunget på

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Svar
Jeg er nu mest til en lænke på uret, men har da tænkt på at det ikke er en særlig bred lænke med de kun 20 mm...nu må vi se hvordan det føles på håndledet.

Gad vide hvad en rigtig lækker lænke til uret skulle hedde, nu hvor man er i gang med at ændre og findes der nogle super lækre lænker til uret ?

Nu er det jo udenpå der bliver ændret på uret, men det foregår vel også på selve værket.

Ps. hvad er den ultimative bedste / kvalitets-lænke til et Seiko ur som det her.

Svar
Endmill fra Strapcodes får meget positive anmeldelser.. Måske en mulighed ?
Mvh Kim 
Svar
(05-09-2017, 09:59 PM)Avantismo Skrev: Endmill fra Strapcodes får meget positive anmeldelser.. Måske en mulighed ?

Tak Kim

Det var lige det navn jeg ikke kunne huske  Icon_Up

https://www.strapcode.com/store/20mm-end...-2698.html

Svar
Tillykke med købet - det skal du nok blive glad for Jeg syntes ikke lænken virkede for smal når først uret var på armen.

Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
(05-09-2017, 10:16 PM)JJG Skrev: Tillykke med købet - det skal du nok blive glad for Jeg syntes ikke lænken virkede for smal når først uret var på armen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg glæder mig bestemt også til det smukke ur og lænken er faktisk rigtig flot til uret, så jeg ved at Claus skaffer et ekstra led eller to, så det kan passe mit store håndled.  Icon_Up

Svar
Du kan også modde lænken med låsen fra seiko mm 300 med mikro jusering

Svar
(05-09-2017, 11:00 PM)jazzman Skrev: Du kan også modde lænken med låsen fra seiko mm 300 med mikro jusering

Jeg glæder mig til at få det i hænderne og så må der selvfølgelig ske ændringer hen af vejen, men det jeg glæder mig rigtig meget til at tjekke er det nye glas og er jo vild med farven på uret.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)