Dilemma - valg af ur
#1
Kender I det at man ikke kan vælge hvilket ur man skal købe, eller om det ur man har udset sig er det rette?

Mit består lige nu i en Longines legend diver. Flot ur og Ø42 går lige an på min tynde arm, men de lugs er bare meget lange, ja faktisk lige så bred som min arm, på det sted hvor uret skal sidde. Ja jeg har prøvet den i butikken, og der ser det faktisk ikke så galt ud. Alt er selvfølgeligt relativt.

Men jeg har bare følelsen af at jeg må have uret, og så må jeg jo sælge det igen, hvis det ikke går Icon_head

Hov jeg glemte vist spørgsmålet !
Tager I ofte chancen og køber et ur, og håber på at det er det rette?
Svar
#2
Jeg bruger ret lang tid på at undersøge, finde billeder osv osv.. Men angående LLD, er det også et rigtigt lækkert ur, og så længe hornene ikke går ud over armen ser jeg det ikke som et problem!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
#3
(14-08-2017, 08:31 PM)Michael F Skrev: Hov jeg glemte vist spørgsmålet !
Tager I ofte chancen og køber et ur, og håber på at det er det rette?

Ja :-)
Svar
#4
(15-08-2017, 07:42 AM)whoa Skrev: Jeg bruger ret lang tid på at undersøge, finde billeder osv osv.. Men angående LLD, er det også et rigtigt lækkert ur, og så længe hornene ikke går ud over armen ser jeg det ikke som et problem!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Ja, jeg må nok bare lige prøve uret igen
Svar
#5
Altså i sidste ende er det jo en selv der skal vurdere det, ellers tag kæreste /kone med eller en kammerat, de burde jo gerne kunne give et ærligt svar hvad de syntes hvis man vakler lidt! Ærgerligt at give så mange penge for noget som man dybest set ikke er heeeelt tilfreds med fra starten! Men vaklen har jeg med alle mine ure, uanset pris!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
#6
(15-08-2017, 08:48 AM)whoa Skrev: Altså i sidste ende er det jo en selv der skal vurdere det, ellers tag kæreste /kone med eller en kammerat, de burde jo gerne kunne give et ærligt svar hvad de syntes hvis man vakler lidt! Ærgerligt at give så mange penge for noget som man dybest set ikke er heeeelt tilfreds med fra starten! Men vaklen har jeg med alle mine ure, uanset pris!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Ja, eller se om jeg kan finde nogle alternativer, hvis det går helt galt
Svar
#7
Næste gang du prøver uret, så prøv at stille dig foran et spejl, og se hvordan uret så tager sig ud.

For når du gør det, så vil du se hvordan andre vil sig dig med uret, og se om du ser helt forkert ud med et sådan ur. Et gæt herfra vil være, at du så pludselig ikke længere finde LLD for stort. (PS; jeg kan godt forstå du er brændt varm på LLD, det er virkelig et flot ur)
[-]
  • Michael F
Svar
#8
Spring ud i det. Det er kun dig selv som kan finde de vise sten. Tro mig. Jeg leder stadig


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Michael F
Svar
#9
(15-08-2017, 08:18 PM)ultoman Skrev: Næste gang du prøver uret, så prøv at stille dig foran et spejl, og se hvordan uret så tager sig ud.

For når du gør det, så vil du se hvordan andre vil sig dig med uret, og se om du ser helt forkert ud med et sådan ur. Et gæt herfra vil være, at du så pludselig ikke længere finde LLD for stort. (PS; jeg kan godt forstå du er brændt varm på LLD, det er virkelig et flot ur)

Ja, jeg har sådan set prøvet det, men kun "halvhjertet" må jeg nok indrømme.
Det virker bare en anelse tosset at stå med uret på armen, og kigge fra alle muligt tænkelige vinkler, mens butiks assistenten står ved siden af  Icon_lol
Svar
#10
Det kan da godt være at man føler det lidt underligt at se på uret på den måde, men det er med til at gøre en ægte ur-nørd ud af dig Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)