Speedy Tuesday Limited Edition
(14-03-2017, 12:35 PM)KimT Skrev: Fra min nye plakat.

İmage

Year - og min blue panda her...   Icon_blink

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(14-03-2017, 12:37 PM)gmt-geek Skrev:
(14-03-2017, 12:33 PM)KimT Skrev: Ja, de glemmer en. Jeg går ud fra at det er med sort skive de mener ;-)

Ja det svarer de nu og jeg viste godt de ville svare sådan!  Icon_blink 

- Men fair nok - en panda er jo heller ikke blå - synes dog at jeg ville nævne det anyway....  Icon_blink
Jeg hørte godt argumentet allerede da de lancerede uret, men tænkte ja ja..... ;-)
Svar
Så kom der en mail, hvori man skulle bekræfte man stadig ønskede uret og så vil det være klar meget snart :-)

I øvrigt er der nu en officiel venteliste hos Omega på mere end 7000 - altså 3,5 gange det producerede og solgte antal. Så der er åbenbart en del, der sidder og håber mange springer fra.
Svar
(16-06-2017, 12:12 PM)KimT Skrev: I øvrigt er der nu en officiel venteliste hos Omega på mere end 7000 - altså 3,5 gange det producerede og solgte antal. Så der er åbenbart en del, der sidder og håber mange springer fra.

Hold da helt ferie, så skulle jeg nok have holdt fast på min alligevel...
Well det er svært at være rigtig ærgerlig når jeg ser ned på armen.
İmage

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Fedt Kim. Du sørger lige for at der kommer et par billeder op her når det er landet!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jep, ser også frem til billeder af den nye Speedy TLE.

Synes nu også om den "blå Panda" og den med lys skive her i tråden.

Icon_Up
Mvh.

Jørgen
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Så blev det første leveret til en gut i UK. Her en billede fra Omega da han hentede det.

İmage
Svar
Lidt unboxing fra den første heldige der har fået leveret sit ur.İmageİmageİmage
Svar
Ved du hvornår du kan hente dit ur KimT?
Svar
Desværre ikke. Det ser ud til at de bliver leveret i små batches og vilkårlig rækkefølge fra nu og et par måneder frem. Jeg har stadig ikke hørt noget siden mailen i forrige uge hvor jeg skulle bekræfte at jeg stadig ville købe det. Så jeg venter utålmodigt...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)