Forsendelse af ur (værdi >10k)
#1
Hej,

hvordan gør I hvis I skal sende et ur i DK....værdi over 10k - har checket GLS og PostNord, men de forsikrer max. 4.800,- og jeg kan kun finde tillægs-forsikring på erhvervspakker??

Køber er OK på at overføre penge og at jeg sender pakke - jeg ville hellere mødes, men det er ikke så let geografisk/tidsmæssigt!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#2
Du kan sagtens sende en værdipakke med PostNord. Jeg sendte i sidste uge forsikret til 40K (285.-).

Bare vælg værdipakke:
http://www.postnord.dk/erhverv/kob-og-be...rto-online
Svar
#3
(03-05-2017, 02:18 PM)Claus_K Skrev: Du kan sagtens sende en værdipakke med PostNord. Jeg sendte i sidste uge forsikret til 40K (285.-).

Bare vælg værdipakke:
http://www.postnord.dk/erhverv/kob-og-be...rto-online


..tak, men er det ikke kun hvis man er "erhverv"?? Jeg checker


Sent from my iPhone using Tapatalk
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#4
Nope Icon_Up
Svar
#5
(03-05-2017, 09:34 AM)johnfyn Skrev: Hej,

hvordan gør I hvis I skal sende et ur i DK....værdi over 10k - har checket GLS og PostNord, men de forsikrer max. 4.800,- og jeg kan kun finde tillægs-forsikring på erhvervspakker??

Køber er OK på at overføre penge og at jeg sender pakke - jeg ville hellere mødes, men det er ikke så let geografisk/tidsmæssigt!


Jeg sender urene i DK som anbefalede breve.
Dækning er kun kr. 1.100 + porto (som er kr. 100 pt.) men for gengæld er der aldrig nogensinde forsvundet et anbefalet brev (pakke hvis sider sammenregnet er under 90 cm er også et brev).

Det at sende værdi og forsikret etc er IMHO en overdrivelse. Altså, hvis målet er sikker transport.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#6
Har checket med PostNord og op til 10k koster det 199,- - køber betaler, så jeg er glad!
Tak for input!


Sent from my iPhone using Tapatalk
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)