Svensk Rolex lotteri
Vores broderforum i Sverige holder igen i år deres Rolex lotteri og alle er velkomne til at deltage. Det eneste det kræver, er at man er oprettet bruger derinde og der er i alt 100 lodder/pladser, hvilket er rimelig gode odds :-)

Læs mere om hvordan og hvorledes her hvis det har interesse http://www.timetotalk.se/timetotalk/time...22670.html
Svar
Fedt koncept!
Kan se at du har taget dit lod. Måtte jeg få en kopi af betingelserne, som inspiration?

Held og lykke... Overvejer kraftigt at være med :)
Svar
Det meste står allerede i den tråd jeg linker til, resten er bare praktiske detaljer. Jeg har deltaget tidligere og vinder aldrig noget, men ikke desto mindre er det sjovt at følge og samtidig bidrage til den glæde man ser hos vinderen :-)
Svar
(08-04-2017, 06:42 AM)KimT Skrev: Det meste står allerede i den tråd jeg linker til, resten er bare praktiske detaljer. Jeg har deltaget tidligere og vinder aldrig noget, men ikke desto mindre er det sjovt at følge og samtidig bidrage til den glæde man ser hos vinderen :-)

Interessant. Gad vide hvad der sker hvis kun 60 tilmelder og og 1 vinder.
Svar
Hvis ikke alle pladser er solgt, mener jeg der aflyses og tilbagebetales eller udsættes til alle lod er solgt. Alle de praktiske ting, er der helt styr på og det har kørt i 6 år.
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
jeg prøver lykken også.... Icon_smil
Mvh Hr.holm
[-]
  • Tony.A.
Svar
Så er der et lod i hatten.

Held og lykke nørder Icon_e_biggrin1
Svar
Held og lykke. Så er jeg også med
Svar
(07-04-2017, 10:15 PM)KimT Skrev: Vores broderforum i Sverige holder igen i år deres Rolex lotteri og alle er velkomne til at deltage. Det eneste det kræver, er at man er oprettet bruger derinde og der er i alt 100 lodder/pladser, hvilket er rimelig gode odds :-)

Læs mere om hvordan og hvorledes her hvis det har interesse  http://www.timetotalk.se/timetotalk/time...22670.html

Nu är lotteriet slutsålt och jag önskar mina Danska vänner lycka till Icon_flag Icon_flag
Tony.A.
timetotalk.se
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)