Vis dit bedste billede
(25-02-2017, 08:41 PM)gmt-geek Skrev:
(25-02-2017, 08:31 PM)pbr Skrev: Ahhh, for pokker - det var det jo også, Jon !!  Icon_head

Sorry !! Og tak !  Icon_e_biggrin1

No problem - fedt træf iøvrigt!  :-)

Håber jeg kan lokke værten til at gentage succesen :-)

Vh.Jon

Det var super hyggeligt !!  Icon_smil Ville helt klart være en gentagelse værd ............ når vi får lidt bedre vejr !  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hey guys. Nu var tråden jo lavet til at smide billeder ind!

Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage

Oris Prodiver

İmage

Armida A1 vs Pingo

İmage

[-]
  • cfnissen
Svar
Et par til herfra som jeg er meget godt tilfreds med.

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Vi fortsætter da bare lidt .................  Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage

İmage
[-]
  • cfnissen, Smilla
Svar
Hvor er der mange flotte billeder og til PBR/Peter...er jeg helt vild med de små "historier" du har pakket ind i dine flotte billeder af de smukke ure...super flot!

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
(26-02-2017, 10:51 PM)Miwes Skrev: Hvor er der mange flotte billeder og til PBR/Peter...er jeg helt vild med de små "historier" du har pakket ind i dine flotte billeder af de smukke ure...super flot!

Tak skal du have, Michael - men jeg har svært ved at matche dine billeder !!  Icon_party

Sidder bare og venter på, at du uploader en stak !  Icon_drool
/Peter

Svar
Peter > det var pænt sagt, men der er mange flotte fotos af ure taget af medlemmerne i dette forum og egentlig er det imponerende, så mange billeder der bliver taget af ure. Det findes på mange fora på denne måde, men jeg vil mene at vi er godt med på den danske scene Icon_Up

Jeg har godt nok taget mange billeder gennem de sidste par år og prøvet mange forskellige ure, men tænker tit på hvor mange billeder Claus fra CT-Watches har taget og ikke mindst hvor mange ure han har haft på sit håndled.....tror faktisk han overgår os alle Icon_not

Hvis vi havde en anden tilgang til fotos på print, så var der jo nok billeder i vores samling til en kæmpe collage/plakat, men det har ikke mange af os hængende gætter jeg på.

Jeg nyder stadig mine mange ure og elsker de mange billeder jeg har samlet mig, men jeg er også vild med de mange flotte ure der dagligt bliver vist frem herinde...det er jeg lidt afhængig af Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr, runzuk5
Svar
İmage

Seiko Tuttle Pepsi

Svar
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • tg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)