Vinter Ol i PyeongChang Syd Korea
I anledning af vinter Ol har Omega lanceret lidt ure dedikeret til anledningen.

Jeg har snuppet et billede fra Omega´s hjemmeside og der kan ses og læses mere om dem her https://www.omegawatches.com/watches/spe...442103001/

İmage
Svar
Personligt synes jeg PO´en er fed og skal vi sige, frisk (på den gode måde) i farverne, hvorimod Aqua Terra bliver lidt for meget til min smag med skriften på skiven. Hvad synes du?
Svar
Helt enig Kim, specielt er AT udgaven lidt for meget med skriften på skiven. Men hvis jeg nu kom fra den by i Korea, eller havde en anden relation, så ville jeg nok have en anden mening. Så det er nok også et spørgsmål om hvem der er målgruppen.
Svar
Jeg synes PO'en er lækker - men jeg elsker jo også blå skiver!  Icon_Up

Personligt ville jeg skaffe en lænke til den istedet for "pandebåndet" der er monteret på billedet....

@mig selv - tjekkede lige på Omega sitet og der hører rent faktisk lænke med....!!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • KimT
Svar
(08-02-2017, 02:53 PM)tg Skrev: Men hvis jeg nu kom fra den by i Korea, eller havde en anden relation, så ville jeg nok have en anden mening. Så det er nok også et spørgsmål om hvem der er målgruppen.

Absolut :-)
Svar
(08-02-2017, 03:17 PM)gmt-geek Skrev: Jeg synes PO'en er lækker - men jeg elsker jo også blå skiver!  Icon_Up

Personligt ville jeg skaffe en lænke til den istedet for "pandebåndet" der er monteret på billedet....

@mig selv - tjekkede lige på Omega sitet og der hører rent faktisk lænke med....!!

Jeg synes faktisk det er en super fed rem og har i øvrigt en periode på nuværende tidspunkt hvor jeg primært er til ure på rem. Ikke at jeg kommer til at købe dette ur, men jeg synes godt om det :-)
Svar
Jeg kan nu egentlig godt lige "pandebåndet" til den PO...
Svar
(08-02-2017, 04:51 PM)KimT Skrev: Jeg synes faktisk det er en super fed rem og har i øvrigt en periode på nuværende tidspunkt hvor jeg primært er til ure på rem.......

Ditto her - går tit med rem - også på sports rollies. ..! :-)
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Kan nu godt lide den rem på PO! Og de er noget federe end de OL udgaver plejer at være!

/insert clever or funny note here\
Svar
PO er fin. Gad vide hvor længe der går før den bliver nicknamed Spiderman

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)