Kickstarter ure..
Helgray Le Mans Chrono

Skulle komme på kickstarter i dag!

İmage

İmage

İmage

/insert clever or funny note here\
Svar
Så er der lidt nyt fra Ventus Mori! Skulle gerne blive sendt ud i midten/sidst i marts!

İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage
İmage

Svar
Det bliver fedt. Jeg skal have den brune, men nu tænker jeg hvorfor valgte jeg dog ikke en med messing lynette...

Det er også lidt sjovt at det ser ud som om at billederne er skudt med et lædersæde i en bil som baggrund ;-)
Svar
(03-02-2017, 10:27 PM)tg Skrev: Det bliver fedt. Jeg skal have den brune, men nu tænker jeg hvorfor valgte jeg dog ikke en med messing lynette...

Det er også lidt sjovt at det ser ud sommerhus at billederne er skudt med et lædersæde i en bil som baggrund ;-)
Den brune er også fed! Jeg valgte blå dog med messing Lynette! Og han skrev også at det var iPhone billeder hurtigt for at vise folk dem!

Svar
Bliver spændende at modtage.
Jeg tog sort m vintage lume 😎 tror vi får en god blanding til DK.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • whoa
Svar
(03-02-2017, 11:32 PM)whoa Skrev: Den brune er også fed! Jeg valgte blå dog med messing Lynette! Og han skrev også at det var iPhone billeder hurtigt for at vise folk dem!

Umiddelbart tror jeg den blå med messing lynette bliver fedest, stik modsat deres renderede billeder.
Svar
(04-02-2017, 03:12 PM)tg Skrev:
(03-02-2017, 11:32 PM)whoa Skrev: Den brune er også fed! Jeg valgte blå dog med messing Lynette! Og han skrev også at det var iPhone billeder hurtigt for at vise folk dem!

Umiddelbart tror jeg den blå med messing lynette bliver fedest, stik modsat deres renderede billeder.
Glæder mig sku til at få dem! Men umiddelbart glad for valget! Men er sku positivt overrasket over den brune! Tror den kommer til at stå godt til patineringen

Hov der var da et billede jeg havde glemt!

İmage

(04-02-2017, 06:54 PM)whoa Skrev:
(04-02-2017, 03:12 PM)tg Skrev:

Glæder mig sku til at få dem! Men umiddelbart glad for valget! Men er sku positivt overrasket over den brune! Tror den kommer til at stå godt til patineringen

Hov der var da et billede jeg havde glemt!

İmage

Men jo det er skide svært at bedømme farver ud fra en computer tegning! Blev umiddelbart ret skuffet da jeg modtog mit Obris Morgan Explorer! Det var væsentligt lysere end jeg havde troet! Men bruger det da engang imellem

Svar
Jeg kan ikke lige finde ud af hvad vi modtager af remme.Er der både gummi og læder rem med ?
Svar
Ja, det mener jeg; læder, gummi og den der er på billederne.
[-]
  • Møller
Svar
Det er også som jeg har forstået det! Det var en del af deres stretch goals som de nåede! Så ur plus 3 remme, men sikkert kun det ene spænde tænker jeg

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)