Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det er også en mulighed at opsætte dette forum, således at man kan oploade billeder direkte, men det er et valg fra ejeren ikke at tilbyde dette af hensyn til den serverplads det optager. Alle de andre urfora jeg deltager på fungerer på samme måde og det kan godt være lidt omstændigt at oprette en konto på en hosting side og efterfølgende indsætte billederne her, hvis man ikke har prøvet det før. I bund og grund er det dog meget det samme som at oprette en bruger og skrive herinde.
Hvis du har brug for hjælp og selvfølgelig er interesseret, vil jeg gerne hjælpe dig med at opsætte en konto og efterfølgende lave en billedeguide til hvordan man simpelt uploader billeder til hostingsiden og indsætter dem herinde.
Hvis det er noget der har interesse, sender du bare en PB til mig og så skal jeg nok få dig i gang med det.
Svar: 47
Tråde: 16
Modtaget Likes: 18 i 5 svar
Givet Likes: 14
Hej
Mange tak for advarslen - det er nyttigt og venligt af dig at du bruger tid på at skrive.
Jeg er enig i at det er besværligt at vedhæfte fotos - og ville værdsætte en instruktion heri.
Venlig hilsen
Theis
•
Jeg har tidligere lavet en detaljeret beskrivelse herinde, men den er lidt outdated nu, idet den brugte hostingside har opdateret deres hjemmeside. I løbet af weekenden skal jeg få lavet en ny grundig en der viser hvordan man gør via hostingsiden Imgur, som er min foretrukne.
Alternativt app'en Tapatalk som er genial til daglig brug af forummet samt direkte uploads af billeder.
I'll be back:-)
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
(03-02-2017, 11:26 PM)Cis Skrev: Hej John.
Tag feks, det Amerikanske Rolex forum, der er en fane hvor man klikker på "Manage Attachment", så giver resten sig selv, og inde på NVF, hvor jeg også er aktiv, da jeg også samler på Colt revolvere fra den Amerikanske Borgerkrig, er det på samme måde, man klikker på attachment, og vedhæfter så de billeder man ønsker at få vist..
Denne hjemmeside er meget bøvlet at oploade billeder på for mig, at alle andre brugere herinde finder det nemt og logisk, hjælper desværre ikke mig.. Jeg har døjet med en hjernesvulst i næsten 5 år, og selv om den nu er væk, så har den skadet en stor del af min hjerne, og bla. min evne til at kunne overskue ting, hvis de ikke er logiske og ligetil.
Jeg havde mit eget firma, inden for opsætning af soft og hardware på hjemme-computere, i halvfemserne, men i dag, er det en af mine tidligere ansatte, som ordner problemerne for mig, som jo opstår nu og da, når man dagligt bruger sin laptop. jeg kan stor set intet huske mere, af den viden jeg besad dengang.
Med tanke på hvad du ellers har haft og stadigvæk slås med,
Finder jeg det bemærkelsesværdig at du tager dig tid og magter at finder syndere på en
"Hæler/svindler central" som gul&gratis (alene navnet opfordret til at hæve paraderne)
Jeg respekter din virkelyst på/for området,
Men jeg finder den stadigvæk nytteløs og ligegyldig. (Sider som disser har og vil altid flyde over med disse "super tilbud")
Bla. Fordi jeg mener at uanset ens forhåndsviden om ure/modellen,
Så vil 10 min. Med "Google er min ven" give en om ikke et meget tydeligt,
Så dog en ganske stærk mistanke om, at der er urent trav i dette "tilbud"
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
(04-02-2017, 01:27 PM)TBP Skrev: .......og ville værdsætte en instruktion heri.
Der er lidt at starte med her http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=81718
Svar: 72
Tråde: 18
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 5
(04-02-2017, 04:02 PM)Stensbjerg Skrev: (03-02-2017, 11:26 PM)Cis Skrev: Hej John.
Tag feks, det Amerikanske Rolex forum, der er en fane hvor man klikker på "Manage Attachment", så giver resten sig selv, og inde på NVF, hvor jeg også er aktiv, da jeg også samler på Colt revolvere fra den Amerikanske Borgerkrig, er det på samme måde, man klikker på attachment, og vedhæfter så de billeder man ønsker at få vist..
Denne hjemmeside er meget bøvlet at oploade billeder på for mig, at alle andre brugere herinde finder det nemt og logisk, hjælper desværre ikke mig.. Jeg har døjet med en hjernesvulst i næsten 5 år, og selv om den nu er væk, så har den skadet en stor del af min hjerne, og bla. min evne til at kunne overskue ting, hvis de ikke er logiske og ligetil.
Jeg havde mit eget firma, inden for opsætning af soft og hardware på hjemme-computere, i halvfemserne, men i dag, er det en af mine tidligere ansatte, som ordner problemerne for mig, som jo opstår nu og da, når man dagligt bruger sin laptop. jeg kan stor set intet huske mere, af den viden jeg besad dengang.
Med tanke på hvad du ellers har haft og stadigvæk slås med,
Finder jeg det bemærkelsesværdig at du tager dig tid og magter at finder syndere på en
"Hæler/svindler central" som gul&gratis (alene navnet opfordret til at hæve paraderne)
Jeg respekter din virkelyst på/for området,
Men jeg finder den stadigvæk nytteløs og ligegyldig. (Sider som disser har og vil altid flyde over med disse "super tilbud")
Bla. Fordi jeg mener at uanset ens forhåndsviden om ure/modellen,
Så vil 10 min. Med "Google er min ven" give en om ikke et meget tydeligt,
Så dog en ganske stærk mistanke om, at der er urent trav i dette "tilbud"
Jeg syntes dit indlæg virker lidt nedladende, men måske er jeg for blot for nærtaget.
Jeg støvsuger ikke Gul og Gratis, eller andre salgssteder for kontraband, jeg stødte blot på annoncen da jeg, som jeg ofte gør, søgte på Rolex ure til salg. Jeg har solgt det import-firma, jeg har ejet i 8 år, og har pensioneret mig selv, og har derfor en del tid i overskud, mildt sagt, og jeg bruger den på min hobby, antikke revolvere og gamle Rolex´er, og det er svært for mig at lade fup-annoncer stå, for der er altid en eller anden uvidende der lader sig friste, og selv om du ikke finder nogle tråde interessante, så er der måske andre der gør, og så kan du jo, med alt respekt, bare gå videre til næste indlæg..
Mvh Christian
Hvordan du tager mit indlæg kan jeg ikke styre,
Det betyder heller ikke noget generelt for mig,
Men det var ikke skrevet for at skulle opfattes nedladende.
At du har lyst til fylde dit retirement med denne form for samfunds hjælp
Til uvidende individer, er din sag alene sammen med dem som nyder godt af hjælpen.
Jeg kan og vil som du er inde på hoppe forbi dine tråde,
Personlig syntes jeg bare det er meste givende at få andet end "klappernes"
Vinkler med i sine tråde, der er vi så forskellige.
mit indlæg udspringer blot af at jeg generelt finder tråde som denne noget modsigende når du (og andre) siger at indsatsen mod disse er annoncer er For at "beskyttede" uvidende "ofre"
Og så oprettet man "advarselsen" på et UR forum,
hvor der må tænkes at være mindst uvidende til stede.
En anmeldelse alene til (her) Gul & Gratis mener jeg kunne have gjort samme arbejde,
Så kunne du feks. Have fortalt noget om dig selv og dine urene herinde,
Det mener jeg havde ramt forummet og dets formål meget bedre.
Men ok jeg har måske en mindre frygt for de onde svindlere og
deres vellignende kopi end andre, Så go for it
jeg springer dine indlæg over herfra, og forsætter blot med at bruge den sunde fornuft,
Og handle ud fra denne "visdom" lyder noget for godt til at være sandt, så er det nok ikke.
PS. Rådet er gratis og kan bruges uanset varen.
God aften.
•
Svar: 72
Tråde: 18
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 5
Jeg kan kun gentage, at vi alle er forskellige, og hvad vi syntes er interessant at læse om, heldigvis er forskellig, så der er noget for enhver smag...
Skulle vi kun lave tråde herinde, om hvad nogle mener er det rigtige at skrive om, hvem skulle så bestemme hvad der er kanel og hvad der skidt ?
Ikke mig, jeg hylder variationen i indlæggende , det er det der gør et forum som dette levende og værd at besøge, samt lave tråde og besvarelser i...
Jeg ved godt at jeg er ny på området, men jeg forsøger at bedste evne, at lære, feks. ved at læse og spørge, og det får naturligvis altid nogle spørgsmål til at lyde direkte dumme, for dem der kender svarende ind og ud, det må man leve med..
•
Du hylder variationen siger du,
Men indtager alligevel "offer rollen" når man byder ind med en anden vinkel end din.
Fair nok vi er som sagt heldigvis ikke ens,
Og præcis som dig har jeg intet ønske om at bestemme hvad andre skal tro/mene
Eller hvordan forummet benyttes for den sag skyld.
Slut herfra.
•
Svar: 47
Tråde: 16
Modtaget Likes: 18 i 5 svar
Givet Likes: 14
Mange tak for hjælpen
•
|