Svar: 72
Tråde: 18
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 5
En idiot prøver at fuppe folk, ved at prøve at sælge sin "mors ægte Rolex" som han påstår de har givet 11 kilo for, da det var ny.
På billedet er så dette herlige Rolex, hvor der står Oyster Perpetual, og neden under står der Quartz, og så er Guldet ved at skalle af i hjørnerne på det ægte Kina Rolex..
Jeg har anmeldt svindleren...
https://www.guloggratis.dk/mode/accessories/armbaandsure/annonce/35629957-rolexdameur
Jeg ville gerne have lagt et par billeder ved, så man kunne se uret og annoncen, når den er blevet lukket ned, men det er alt for bøvlet på dette forum.. Men her er teksten i annoncen...
Rolex dameur, Hej sælger det her rolex ur, da min mor ikke bruger det og da jeg har fået det af hende fordi hun ikke bruger det. Uret er ægte og den er stadig i god stand, den kostet 11000 da den var helt ny. Men nu sælger jeg den kun for 1500 fordi den er brugt, hvis du er interesseret så skriv her over gul og gratis
•
Svar: 1,937
Tråde: 101
Modtaget Likes: 408 i 207 svar
Givet Likes: 110
Det er helt lige meget med billeder - der er bare risiko for, at de bliver genbrugt i samme skumle øjemed. Det vigtigste er, at nogen er opmærksomme, så sådanne annoncer bliver fjernet hurtigst muligt.
/Bjørn.
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
"Jeg ville gerne have lagt et par billeder ved, så man kunne se uret og annoncen, når den er blevet lukket ned, men det er alt for bøvlet på dette forum..."
Hejsa det er ikke den første gang du klager om hvor vanskeligt / bøvlet etc det er at indsætte billeder her - nu har jeg tjekket hvordan man indsætter billeder på flere andre urfora og systemet er allevegne same-same, (stort set) no-difference.
Hvad mon du mener med at det er "bøvlet" her ??
Fortæl os. Du er nemlig the one and only som har fortsatte problemer af alle siden ca. 1999 / 2000.
Vh. John
PS. "Mors quartz-Rolex med afskallet guldbelægning" ville jeg ikke bekymre mig så meget om. Hvem også vil købe den slags morsomheder for en ægte vare at være...
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
Svar: 112
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Givet Likes: 0
Godt med en politibetjent og et orakel
/Mikkel
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(03-02-2017, 11:44 AM)mikkelbl Skrev: Godt med en politibetjent og et orakel
/Mikkel
Og en dude
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
•
Svar: 1,464
Tråde: 49
Modtaget Likes: 266 i 154 svar
Givet Likes: 118
(02-02-2017, 12:53 AM)Cis Skrev: Jeg ville gerne have lagt et par billeder ved, så man kunne se uret og annoncen, når den er blevet lukket ned, men det er alt for bøvlet på dette forum.. Men her er teksten i annoncen...
Jeg plejer at lægge billederne ind på facebook og så gør billedet større og kopier billedets webadresse. Derefter tryk på ikon img på denne side, og i midten af kopier jeg linket over.
Er det et billede på nettet bare kopier billedets webadresse over på samme måde.
Men det ville være nemmere hvis man kunne uploade direkte som på FB.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det kan man hvis man bruger Tapatalk som i øvrigt også gør den daglige brug af forummet 100 gange nemmere ;-)
Svar: 1,464
Tråde: 49
Modtaget Likes: 266 i 154 svar
Givet Likes: 118
Hvis man har postet dobbelt, hvorfor kan man så ikke fjerne den ene post ?
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Uden at kunne huske det 100% og jeg er ikke lige ved en pc så jeg kan tjekke, så kan man ikke som bruger selv slette posts.
•
Svar: 72
Tråde: 18
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 5
Hej John.
Tag feks, det Amerikanske Rolex forum, der er en fane hvor man klikker på "Manage Attachment", så giver resten sig selv, og inde på NVF, hvor jeg også er aktiv, da jeg også samler på Colt revolvere fra den Amerikanske Borgerkrig, er det på samme måde, man klikker på attachment, og vedhæfter så de billeder man ønsker at få vist..
Denne hjemmeside er meget bøvlet at oploade billeder på for mig, at alle andre brugere herinde finder det nemt og logisk, hjælper desværre ikke mig.. Jeg har døjet med en hjernesvulst i næsten 5 år, og selv om den nu er væk, så har den skadet en stor del af min hjerne, og bla. min evne til at kunne overskue ting, hvis de ikke er logiske og ligetil.
Jeg havde mit eget firma, inden for opsætning af soft og hardware på hjemme-computere, i halvfemserne, men i dag, er det en af mine tidligere ansatte, som ordner problemerne for mig, som jo opstår nu og da, når man dagligt bruger sin laptop. jeg kan stor set intet huske mere, af den viden jeg besad dengang.
|