Så fik man lige lyst til et AP igen
AP lancerer nye versioner af deres ROC her på SIHH og de er IMHO virkelig flotte.

İmage

İmage

İmage

İmage

Læs mere hos Hodinkee her https://www.hodinkee.com/articles/audema...ntroducing
[-]
  • cfnissen
Svar
Det er smukke ure, men det overrasker mig, at AP stadigvæk ikke har fået færdiggjort deres eget chronografværk. De har arbejdet længe på det. For tre år siden sagde deres CEO, François-Henry Bennahmias, at han havde forlangt udviklingsarbejdet fremskyndet. In house eller ej så kan de nye udgaver nok friste. Icon_smil
JK
Svar
Top klasse og de fastholder de 41mm. Jeg synes dog de mangler en sort skivet i sortimentet.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
(15-01-2017, 05:00 PM)jk Skrev: Det er smukke ure, men det overrasker mig, at AP stadigvæk ikke har fået færdiggjort deres eget chronografværk. De har arbejdet længe på det. For tre år siden sagde deres CEO, François-Henry Bennahmias, at han havde forlangt udviklingsarbejdet fremskyndet. In house eller ej så kan de nye udgaver nok friste. Icon_smil
JK
Ja, jeg undrer mig godt nok også? Især lagkage værkerne i ROO burde snart udskiftes.
Svar
Dette er lidt for fersk til min smag

(billede fra Kristian Haagen)

İmage
Svar
Lidt mere fra Kristian Haagen

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
(15-01-2017, 05:00 PM)jk Skrev: Det er smukke ure, men det overrasker mig, at AP stadigvæk ikke har fået færdiggjort deres eget chronografværk. De har arbejdet længe på det. For tre år siden sagde deres CEO, François-Henry Bennahmias, at han havde forlangt udviklingsarbejdet fremskyndet. In house eller ej så kan de nye udgaver nok friste. Icon_smil
JK
Jeg så lige at Kristian Haagen skrev på Facebook at deres inhouse chrono endelig kommer i 2018 :-)

İmage
[-]
  • jk
Svar
Der er sådan lidt Omega-tendens over alle de der gyselige farver på Diver'en, som ellers er ret lækker i sit oprindelige look.

Omega havde det samme med DSotM, hvorefter der er kommet et hav af mindre vellykkede udgaver med mærkelige sammensætninger.

/Mads
Svar
Det diver design er total aquatimer rib off,
I orange/blå og gul/blå stikker det helt af.

Så hellere en ægte Cousteau fra IWC. Icon_cool
Tak til AP for at lave noget som ikke frister. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(26-01-2017, 09:39 PM)Stensbjerg Skrev: Det diver design er total aquatimer rib off,
I orange/blå og gul/blå stikker det helt af.

Så hellere en ægte Cousteau fra IWC. Icon_cool
Tak til AP for at lave noget som ikke frister. Icon_blink

+ 5 eller lignende der fra mig...  

billede af "originalen" i morgen ...

Vh.Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)