10-12-2016, 06:39 PM
|
Køb af Omega Speedmaster Moon watch
|
|
10-12-2016, 06:50 PM
Kunne måske anbefale de der er interesserede i Speedmaster's "måne-historie" at checke vores allesammens Geodoc "Omega Link-samling" og ISÆR de artikler der er skrevet af nu afdøde Chuck Maddox - de er en fantastisk kilde til viden om denne ikoniske ur-models lange og spændende historie
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
10-12-2016, 08:09 PM
Daniel
Jeg har handlet med Frank Schuster fra Watch-Lounge. 100% i orden. Ingen problemer. Cay (Historic Horological Art)
13-12-2016, 10:02 AM
Tak Geodoc - det glæder mig at læse, og ingen tvivl skal der være...Speedmasteren er en stor stjerne her også.
Det kan også ses her :) http://www.fratellowatches.com/speedmast...-broendum/[/img] OPS: ville egentligt have lagt billeder op af et par malede Speedy skitser da links væk fra tråden ikke lige er sagen IMOP) med jeg kan ski´ ikke lige finde up-load knappen?!?!? beklager.. er nok for lidt på Fomummet ;) God fornøjelse med urene derude. Cay
13-12-2016, 10:34 AM
Cay - for at ligge billeder op skal man gøre en af to ting.
Man skal uploade sine billeder til en hosting service som Imgur, Photobucket eller lign. og så linke til dem i tekstfeltet når man laver sit indlæg. Det kan godt være lidt omstændigt første gang, men bliver hurtigt nemmere. Alternativt kan man bruge app'en Tapatalk, som er genial til alle typer online fora. Den er super nem at bruge til at læse og skrive indlæg, samt at uploade billeder, da man derfra kan ligge billeder direkte op på samme måde som f.eks Facebook m.v. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
14-12-2016, 10:04 AM
tak KimT
C.
15-12-2016, 04:02 PM
Godt svar cayb. Jeg er helt enig i dine betragtninger, men må slå fast, at kun referencerne 105012 (Neil Armstrong) og 145012 (Michael Collins) med cal. 321 rent faktisk har været på månen. 145022 med cal. 861 har været i rummet med bla. Skylab, ligesom de russiske kosmonauter brugte denne reference i forbindelse med MIR-missionerne. Alle øvrige referencer og calibre er super fede ure på hver deres måde, men har altså ikke været i rummet, ihvertfald ikke officielt
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
30-12-2016, 09:26 PM
hej alle
Så er jeg hjemme fra ferie igen og imellemtiden er mit ur landet. Tak til jer alle for bidrag ift. model og sælger med referencer. Jeg lurer lige hvordan jeg kan uploade billeder.
30-12-2016, 09:30 PM
Enten uploades til en hostingservice som Imgur, Photobucket eller lign. hvorefter du kopierer det link der generes og indsætter det i tekstfeltetet herinde. Alternativt bruger du app'en Tapatalk som er genial til fora og hvori man kan uploade billeder direkte.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
30-12-2016, 09:53 PM
Ok kæmper en kamp med at få sat billeder direkte ind fra Google fotos eller drop box.
Det skal åbenbart ikke være så nemt.... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)