Nyt ur på vej
Fedt ur. Tillykke  Icon_hjerte
Mvh Kim 
Svar
fedt med jlc.. tillykke..... mit bud på guld var fordi du talte om det da vi var til gtg i kbh... Icon_smil
Mvh Hr.holm
Svar
(08-11-2016, 11:05 PM)hr.holm Skrev: fedt med jlc.. tillykke..... mit bud på guld var fordi du talte om det da vi var til gtg i kbh... Icon_smil
Det husker jeg :-)
Svar
(08-11-2016, 10:45 PM)Avantismo Skrev: Fedt ur. Tillykke  Icon_hjerte
Tak :-)
Svar
kæmpe stort tillykke Kim, kan vi få et wristshot:-)

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(08-11-2016, 11:15 PM)T.Hansen Skrev: kæmpe stort tillykke Kim, kan vi få et wristshot:-)

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
Jeg skal nok......i morgen.
[-]
  • T.Hansen
Svar
(08-11-2016, 09:50 PM)KimT Skrev:
(08-11-2016, 03:33 PM)pbr Skrev: ........... men jeg tænker lidt, om det kunne være noget JLC !

(08-11-2016, 07:59 PM)HG Skrev: JLc Master Chrono?

(08-11-2016, 09:34 PM)Kamstrup Skrev: JLC Master Compressor Chrono ??

I er sgu ikke helt skidt til det der gætteri. I har alle tre ret (logisk nok, nu i gættede på det samme) og Henrik og Jesper ramte også modellen. Henrik, du skrev godt nok Master Chrono og ikke  "Compressor" som ret beset er et andet ur, men jeg har på fornemmelsen at du mente Compressor modellen?

(08-11-2016, 07:54 PM)hr.holm Skrev: mit bud er et jlc i guld...  Icon_smil

Kenneth, du var også tæt på, idet jeg har kigget langt efter modellen i guld, men finanserne (og konen) mente det var meget federe i stål ;-)

Anyhow, så har jeg lige hentet et Master Compressor Chrono og sidder nu og nyder synet på armen.

Stort tillykke !! Et fedt ur, som jeg glæder mig til at se billeder af !!  Icon_flag Icon_flag

Icon_thistreadis
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med din nye klokke! glæder mig til at se nogle billeder!

P.sebastian
Svar
Sådan, Kim. Dejligt, at høre. Glæder mig til billederne. 

Det er måske købt fordi vi snart skal mødes?.....;-)

Claus

Svar
(09-11-2016, 01:24 AM)cfnissen Skrev: Sådan, Kim. Dejligt, at høre. Glæder mig til billederne. 

Det er måske købt fordi vi snart skal mødes?.....;-)

Claus
Selvfølgelig, man kan jo ikke mødes med dig uden et JLC :-)
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)