Nyt ur på vej
Det er korrekt - der var vist også en lækkert 15300 Icon_smil
Svar
Måske IWC? Har du ikke kun haft en flieger chrono og en titanium AT?
Svar
(08-11-2016, 03:16 PM)MadsA Skrev: Et AP måske?

Et Safari og et 15400 har der vist været igennem Icon_smil Et af dem var endda en keeper Icon_lol
Og en Diver og et 15300 i guld.
Svar
(08-11-2016, 03:22 PM)Kristofferj Skrev: Måske IWC? Har du ikke kun haft en flieger chrono og en titanium AT?
Jo, jeg tror vist kun der har været to IWC. Det er dog ikke et IWC denne gang.
Svar
Ahhh, fedt !! Jeg er vild med den slags tråde !! Icon_Up

Men den er svær, når nu alle de andre har gættet på dem jeg først og fremmest kunne komme i tanke om ............ men jeg tænker lidt, om det kunne være noget JLC ! Mener, at du vist engang har haft en diver, men om du har haft andre JLC ? Icon_think
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Nå nej, der var også et Portuguese. Så tre IWC som jeg lige husker det.
Svar
Jeg mindes en Navy Seal diver og noget dress af en art. JLC kunne godt være et bud.
Svar
.......... eller også noget Glashütte Original - du har snakket en del om GO på det sidste !! Icon_blink

Jeg mindes bare ikke, at du har haft det mærke før !?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
LW?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(08-11-2016, 03:33 PM)pbr Skrev: Ahhh, fedt !! Jeg er vild med den slags tråde !! Icon_Up

Men den er svær, når nu alle de andre har gættet på dem jeg først og fremmest kunne komme i tanke om ............ men jeg tænker lidt, om det kunne være noget JLC ! Mener, at du vist engang har haft en diver, men om du har haft andre JLC ? Icon_think
JLC er faktisk et af de mærker jeg kun har haft to af, så det er på "det kan det være" listen.
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)