Pris på Speedmaster Alaska
Da jeg godt kunne tænke mig et nyt ur til armen, går jeg og bakser med tanken, om at skille mig af med min speedmaster.

Uret er uden tilbehør/certifikater. Det eneste der er med er den hvide velcro rem, men den er slidt gevaldigt.

Hvad kan man forvente at kunne sælge sådan en sag for? Gerne et bud på både privat salg og ved en af de mange brugt urshandlere i dk
İmageİmageİmage
Svar
Der er lige blevet solgt et for 20k her i DK, dog uden certifikat !

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(05-08-2015, 09:59 AM)jacobzimmer Skrev: Der er lige blevet solgt et for 20k her i DK, dog uden certifikat !

Sent from my iPhone using Tapatalk
Men der var en del tilbehør med, som ekstra remme/lænke samt kassen med div. i. Her er sælgers billede af den konkrete pakke der blev solgt for 20k.

İmage
Svar
Ja der kommer jeg nok til at gå ned på udstyr. Mit kan vel betegnes som et head only.
Så vi vel et pænt stykke under 20k
[-]
  • B15
Svar
(05-08-2015, 12:09 PM)Eisner Skrev: Ja der kommer jeg nok til at gå ned på udstyr. Mit kan vel betegnes som et head only.
Så vi vel et pænt stykke under 20k

Kan se det er et gammelt opslag... har du fået solgt uret? Er vild med speedmaster Alaska.
Mvh
Svar
Hvis det ikke er solgt.
Har du så et godt billede af bagkassen?
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)