Gæt et ur ... med (lille) præmie
#1
Jeg kom s'gu til det.  Det trak for meget i mig og udtrykte i den grad "køb mig".  Og det var ikke engang af mit sædvanlige mærke, så min hustru kom med en bemærkning om, at jeg nu var utro.  Men helt ærlig, seks af de andre på må være nok, og der ER altså en anden verden.  Så nu er jeg også ejer at dette ur, et mærke man afgjort ikke ser på hvert gadehjørne; men som heller ikke er helt ukendt for urnørder.  Så ikke noget mikromærke.  I får et enkelt billede og så er det bare at komme igang med gætteriet.  Den største præmie er æren ved at være ægte nørd, men der er så også en ekstrapræmie bestående af en af Klarlund's små, røde urpunge, som man får reparationer tilbage i.

Og her er så billedet af uret, I skal gætte.

İmage

Og præmien...

İmage

Gæt skal postes her, og hvis flere gætter rigtigt, er det selvfølgelig første post, der gælder. Og bemærk lige, at jeg oftest kun er på urforum om aftenen.

/Bjørn.
Svar
#2
Venter spændt.. Det er ikke et ur jeg kan genkende...


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
Tænker Cartier?



Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#4
Citizen?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
#5
Kunne det være Oris


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#6
Det må være et Ulysse Nardin Maxi Marine Diver med den lumen der!

/OleJ
Svar
#7
Gættet på få timer af OleJ - og helt rigtigt, den delte lumen på viserne er ikke til at tage fejl af. Jeg forsøgte ellers at gøre det lidt svært ved at tage billedet med sekundviseren på "30", så det ikke var tydeligt, at den er placeret ved "6".

İmage

Send mig en PB med adresse og den lille røde vil blive befordret af Kungliga Svenska Post og Telegrafvæsen.

/Bjørn.
Svar
#8
(30-08-2016, 02:37 PM)bjorn_e58 Skrev: Gættet på få timer af OleJ - og helt rigtigt, den delte lumen på viserne er ikke til at tage fejl af.  Jeg forsøgte ellers at gøre det lidt svært ved at tage billedet med sekundviseren på "30", så det ikke var tydeligt, at den er placeret ved "6".

İmage

Send mig en PB med adresse og den lille røde vil blive befordret af Kungliga Svenska Post og Telegrafvæsen.

/Bjørn.


Fedt ur! .. ikke noget man ser så tit!
Takker .. men brug præmien i en ny konkurrence!

/OleJ
Svar
#9
Cool at vælge noget "andet"
Hvordan opleves kvaliteten på dette ur/mærke. ?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#10
Det havde jeg ikke regnet med, men med din ''kedelig'' rolex samling passer den jo godt ind Icon_lol Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: