Watch spotting
Savner sku det amerikanske. Der var det ikke unormalt at se en del Panerai, IWC og ældre vintage klokker. Noget vi ikke rigtigt ser så meget i DK.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg synes faktisk at jeg ser ret meget Panerai i det daglige. Selvfølgelig ikke på niveau med Rolex og Omega, men de er efterhånden godt med.
Svar
Glemte nok at skrive jeg befinder mig i Nordjylland. Her sker ikke meget på ur-fronten, selvom det er blevet bedre siden jeg startede herinde!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Og så Midtjylland...
Den eneste nævneværdige spotting i den sidste måneds tid var når jeg hos Elgiganten optog at ekspedienten havde et vintage Tudor Daydate på håndleden. Uret havde fint brugspatina og fra afstand troede jeg det var en WG Rolex Daydate - stål i vintage klokker som er poleret rigtigt mange gange får ofte en glød som i bestemt belysning få dem at ligne WG.

Og nej, her på bøh-landet har vi hverken rap-stjerner med diamantbelagte platinklokker, hedgefond hustlere med Patek Philippe´s eller bare de almindelige cafébaserede pretenders med Rolex eller Panerai. (Men fast ejendom er billigt og solen skinner  Icon_blink )

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • HUM, Lars
Svar
Og mens i benytter jeres High value stærkt sol bestrålet boliger,
Laver i heller ikke sterotyper på hvem der bære hvad for at vide hvad klokken er. Icon_e_biggrin1 Icon_blink

Men jeg er enig, 
overbevisningen om at man bor usansynligt godt
Er en på alle måder stærk rar fornemmelse. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
Casper Behrendtzen fra BR ser ud til at bære en PP Nautilus Icon_cool

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
(17-08-2016, 09:57 PM)Joepete Skrev: Casper Behrendtzen fra BR ser ud til at bære en PP Nautilus Icon_cool

İmage

Hvem er han?

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Måske det er fætteren? Kender ham heller ikke, og hvis HAN påstår han kender mig, så lyver han!
[-]
  • dwndler
Svar
Jeg mener han er noget vurderingsmand for enten Bruun Rasmussen eller Lauritz?
Svar
Kender ham ikke, men det må gå godt  Icon_smil
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)