Ny rem til Planet Ocean XL
Hej alle

Jeg er på jagt efter en ny rem til mit nyindkøbte og første Omega PO XL.

Findes der gode remmagere til omega ligesom der gør hos Panerai? Jeg har dog overvejet den sorte gummirem med orange syninger til uret. Tror det ville gøre uret lidt mere casual

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder.

Bærekomforten overrasker mig meget positivt. Sidder fantastisk på armen.
İmageİmageİmage

Som I kan se har den medfølgende krokro også en del patina

Andre bud på remme modtages også

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
EBay. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Smukt ur. Prøvede du også 42mm modellen? Hvad fik dig til at vælge 45 modellen?
jeg har haft den sorte po gummi rem, på en seamaster. Den var helt iorden.
Svar
(11-08-2016, 10:11 PM)jazzman Skrev: Smukt ur. Prøvede du også 42mm modellen? Hvad fik dig til at vælge 45 modellen?

Hej Jazzman

Nej har aldrig prøvet 42 mm udgaven. Grunden til jeg valgte XL, er nok fordi jeg er ret glad for store ure. Det virker måske i overkanten til mit håndled på billedet, men det ser slet ikke så voldsomt ud irl.

Ligefrem synes jeg det virker på samme størrelse som mit rolex explorer II 16570 på armen, og det målte trods alt kun 40 mm.

Den gummirem jeg har i tankerne er den nye udgave. Var det også den du prøvede?

(11-08-2016, 05:24 PM)Stensbjerg Skrev: EBay. Icon_blink

Tænkte mere hvor man kunne købe en original rem, og ikke noget fake Kina-gummi :)

Svar
Hej Lars
Po'en ser helt fin ud på dig, ikke for stor eller lille.
Den rem jeg havde var til den gamle cal 2500. lidt for tyk til min seamaster gmt men ville passe perfekt til po'en.
Søren
Svar
Mener at have læst på et tidspunkt at gummiremmen til PO8500 er lidt tykkere end den til PO2500. Hvis man sætter en den nye gummirem på en PO2500 skulle det betyde, at remmen kommer til at trykke lidt ind på lunetten så den bliver sværere at dreje rundt. Men kan også være jeg husker forkert!!

Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
Du kan prøve uhrenarmband-versand.de og søge på Omega ure.

Jeg har købt flere remme der, dog ikke til min Omega, og de er alle ok gode.
Mvh.

Jørgen
Svar
Hvad med en Hirsch Robby? Har en Ayrton i rød!(den er uden farvede sygninger og anden overflade) Rigtig komfortabel rem, god kvalitet! İmage

Syntes den passer godt dertil! Og fremhæver farven uden at være vulgær "men mere casual imo!
İmageİmage

/insert clever or funny note here\
Svar
F
(11-08-2016, 11:19 PM)Lars Rasmussen Skrev:
(11-08-2016, 10:11 PM)jazzman Skrev: Smukt ur. Prøvede du også 42mm modellen? Hvad fik dig til at vælge 45 modellen?

Hej Jazzman

Nej har aldrig prøvet 42 mm udgaven. Grunden til jeg valgte XL, er nok fordi jeg er ret glad for store ure. Det virker måske i overkanten til mit håndled på billedet, men det ser slet ikke så voldsomt ud irl.

Ligefrem synes jeg det virker på samme størrelse som mit rolex explorer II 16570 på armen, og det målte trods alt kun 40 mm.

Den gummirem jeg har i tankerne er den nye udgave. Var det også den du prøvede?

(11-08-2016, 05:24 PM)Stensbjerg Skrev: EBay. Icon_blink

Tænkte mere hvor man kunne købe en original rem, og ikke noget fake Kina-gummi :)

Der ligger også originale til salg på bugten  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(12-08-2016, 01:06 PM)whoa Skrev: Hvad med en Hirsch Robby? Har en Ayrton i rød!(den er uden farvede sygninger og anden overflade) Rigtig komfortabel rem, god kvalitet! İmage

Syntes den passer godt dertil! Og fremhæver farven uden at være vulgær "men mere casual imo!
İmageİmage

/insert clever or funny note here\

Rigtig fed kombo. Hvad måtte du slippe for sådan en rem?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)