Shopworn - så lærte jeg et nyt ord
#21
Urene så ikke mere brugte ud end de gør i så mange andre butikker.
Kæden her består af 9 butikker ialt hvor denne så bruges til at sælge dem som de andre butikker ikke kan komme af med. De havde også en Rolex afd, som ikke var anderledes end andre butikker, og hvor prisen var std priser.
Jeg ved kæden også har IWC, butikken her havde dog ikke nogen, da de ikke ønsker at være i en butik hvor der altid er udsalg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tog kun billeder af de ure på udsalg, et par af urene der kan i de der ikke er en før og nu pris, disse ure sælges til vejl udsalgspris. Prøvede bla et Black side of the Moon, og her var desværre ikke 40% at hente ;(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#22
Ved total ubrugt er det en masse folie og møg på Icon_e_biggrin1 . Men jeg har aldrig hørt om at nogen har fået rabat på ure, som skulle bestilles hjem, selv om der nok er få undtagelser (med undtagelse for personalet naturligvis).
Svar
#23
Det er jeg nu ret sikker på heller ikke kan lade sig gøre. Spurgte til det nye daytona, her havde de fået et, og som han sagde, så vidste han godt at de andre butikker i kæden ville have lettere adgang til dette ur, da en af grundene ved at have en "shopworn" butik, netop er at gøre de andre butikker mere eksklusive.
De har nu 6 på venteliste og optager ikke flere.
Det er iøvrigt samme kæde der har IWC butikken samt JLC butikken inde i Amsterdam.

Der er jo mange måder at komme af med de ure man ikke kan sælge, en anden butik fortalte at de ure de ikke kunne sælge, satte de på auktion, fremfor at sætte dem på udsalg i butikken. (Den ordning tror jeg også jeg ville fortrække havde jeg en butik o.O)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#24
Med eller uden reserve  Icon_blink Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: