stor ny på vej
Så lykkedes det at finde et Explorer 2 ref 216570 - denne her, fra marts 2016, stadig i plastic - til en god pris (i engelske pund) - tak til brexit :)

Gik meget smertefrit - fandt uret i går aftes, og bestilte det kl 13.30 i dag, overførte penge kl 14.30 og kl 15.30, var de gået ind hos sælger - 

Han var meget imponeret over, han allerede kunne se dem på hans konto, så han ville forsøge at arrangere TNT til at levere det i morgen fredag :)

Forhandleren, fandt jeg på Chrono24, og handlede udenom trusted checkout via bank-overførelse for at spare lidt :)

https://www.chrono24.dk/rolex/2016-rolex...213044.htm

Forhandleren er http://www.topnotch-watches.co.uk/

og indtil videre, får han min anbefaling.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
[-]
  • Loft, pbr
Svar
Den bliver du glad for - det er så fedt et ur !!! Icon_Up Icon_Up

Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Lækkert.  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Det er bare et dejligt ur Anders, men det ved du jeg synes. Tillykke med det Icon_Up
Svar
Tillykke!

Må jeg spørge hvilken service du overførte pengene med? Det hurtigste nordjyske bank kunne klare er 2 dags ..

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Hej Jacob
Jeg bruger danske bank ekspres overførelse

Sidste nye er. At sælger har sendt den ekspres, så burde have den allerede i morgen fredag
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
[-]
  • KimT, tg
Svar
(07-07-2016, 03:45 PM)pbr Skrev: Den bliver du glad for - det er så fedt et ur !!!

Øh, hvad ved du om det, havde du ikke kun dit en onsdag fra 15:30 til lidt over halv fire?

Icon_lol

/Bjørn
Svar
(07-07-2016, 11:15 PM)bjorn_e58 Skrev:
(07-07-2016, 03:45 PM)pbr Skrev: Den bliver du glad for - det er så fedt et ur !!!

Øh, hvad ved du om det, havde du ikke kun dit en onsdag fra 15:30 til lidt over halv fire?

Icon_lol

/Bjørn

Icon_lol Icon_lol

Jeg nåede at have mit eksemplar i godt et års tid og havde det med på 6 måneders udsendelse i 2014/2015 som mit eneste ur.

Selvfølgelig er jeg godt klar over, at hyppigheden af mine udskiftninger af ure, kan påkalde sig morskab og jeg skal være den første til at erkende dette - men det betyder altså ikke, at jeg ikke skulle være i stand til at danne mig en holdning til de ure jeg har/har haft  Icon_blink

Explorer II 216570 med sort skive, er et af de ure, som jeg sagtens kan se mig selv have på armen igen, når jeg på et tidspunkt bliver træt af min nuværende Explorer I 39mm.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(07-07-2016, 08:03 PM)Amehlbye Skrev: Hej Jacob
Jeg bruger danske bank ekspres overførelse

Sidste nye er. At sælger har sendt den ekspres, så burde have den allerede i morgen fredag

Tak for info! Det vil jeg gøre næste gang :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tillykke med den Anders - lækker Rolex som du nok skal få meget glæde af!  Icon_Up

God pris iøvrigt!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)