Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Absolut ingen problemer !! Det er en anerkendt autoriseret Rolex forhandler med et godt ry
Fsv. angår levering, så har jeg flere gange fået ure sendt med værdipakke med posten uden problemer !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
Hvad i himlens navn er problemet ?
P.N.
(02-07-2016, 02:09 PM)Oak Skrev: Hej
Jeg har lige haft ringet rundt til samtlige Rolex forhandlere i Danmark angående et Deepsea. Jeg får af vide at de ikke har nogen, men jeg kan blive skrevet op. - Jeg bliver så skrevet op på venteliste hos dem alle. (6-8 måneder)
Men bliver ret hurtigt ringet op af en af dem, at de pludselig godt kunne sælge mig et alligevel. Jeg kan også få det leveret på min adresse, for at gøre nemmere for mig, da det er en anden landsdel.
Jeg vil virkelig gerne have uret, men ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det? Nogen erfaringer?
•
Svar: 26
Tråde: 5
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Problemet lå lidt i at jeg har haft ringet rundt og fået af vide at de ikke har følgende model, og der er venteliste på( alt lige fra 5 til 10 personer skrevet op afhængig af forhandler) men jeg så også kunne komme på listen og at ventetiden var 6-8 måneder. Jeg bliver så ringet op senere på dagen og bliver tilbudt et som de personligt kan levere på min adresse. Jeg spørger bare ind til hvor de lige pludselig havde skaffet det fra, når jeg lige har fået af vide at de ingen ure har, og der i øvrigt er flere personer som er skrevet op længe før mig,
Hun blev ret irriteret og sagde: " bare glem alt om det ur, jeg sælger det bare til en anden"
Jeg kan ikke forstå jeg ikke kan stille spørgsmålstegn omkring dette, da jeg i første samtale fik af vide at de ingen ure havde, og så efterfølgende tillade sig at snakke til folk i sådan en tone.
- Jeg syntes det er uforskammet måde at behandle folk på. Så hvis det er sådan de kører deres forretning, så bliver jeg aldrig kunde hos dem.
•
Svar: 508
Tråde: 25
Modtaget Likes: 573 i 244 svar
Givet Likes: 130
Måske var de andre på ventelisten ikke interesseret mere og du var så den første.
Det er da alletiders chance du har fået.
Du skal da købe uret.
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
(02-07-2016, 07:14 PM)Oak Skrev: Problemet lå lidt i at jeg har haft ringet rundt og fået af vide at de ikke har følgende model, og der er venteliste på( alt lige fra 5 til 10 personer skrevet op afhængig af forhandler) men jeg så også kunne komme på listen og at ventetiden var 6-8 måneder. Jeg bliver så ringet op senere på dagen og bliver tilbudt et som de personligt kan levere på min adresse. Jeg spørger bare ind til hvor de lige pludselig havde skaffet det fra, når jeg lige har fået af vide at de ingen ure har, og der i øvrigt er flere personer som er skrevet op længe før mig,
Hun blev ret irriteret og sagde: " bare glem alt om det ur, jeg sælger det bare til en anden"
Jeg kan ikke forstå jeg ikke kan stille spørgsmålstegn omkring dette, da jeg i første samtale fik af vide at de ingen ure havde, og så efterfølgende tillade sig at snakke til folk i sådan en tone.
- Jeg syntes det er uforskammet måde at behandle folk på. Så hvis det er sådan de kører deres forretning, så bliver jeg aldrig kunde hos dem.
Masser af folk er skrevet op til ure og når de bliver det tilbudt fortryder de.
førsteverdensproblemer
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Hvis du ikke er tilfreds med servicen/tonen firmaet tilbyder,
Så køb uret et andet sted, det kan ikke være så svært at skaffe inden for EU.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•