16-06-2016, 11:24 PM
Fed tur og god beretning, vi sætter pris på at din telefon kom til live igen. Specielt spændende hvordan meteor skiven er lavet, det er et lidt fedt ur
|
Besøg hos Omega i Schweiz
|
|
16-06-2016, 11:24 PM
Fed tur og god beretning, vi sætter pris på at din telefon kom til live igen. Specielt spændende hvordan meteor skiven er lavet, det er et lidt fedt ur
17-06-2016, 12:25 AM
Hej Kim,
Sådan. Det var jo som at være der selv. Flot rejsefortælling fra noget, der ser ud til at have været noget af en oplevelse. Omega er klart ikke nok på min radar, men det kan man jo lave om på. Tak fordi du delte dine oplevelser! Claus PS: Og godt at se, at jeg har kunnet give lidt inspiration ;-) Min oplevelse er, at jeg genoplever oplevelsen ved at få skrevet historien. Det håber jeg også skete for dig.
17-06-2016, 07:48 AM
Fanatiske billeder, helt sikkert en vidunderlig tur I har været på.
Jeg er lidt vild med Omegas anual calander. Mht. magnatisme, så skal der alligevel noget til før man får sit ur udsat for så meget magnatisme at det ligefrem vinder en hulens masse tid. Der skal især en del til quartzurerne, som enten går i stå eller forsætter med at gå. Jeg kunne godt tænke mig at Omega lavede flere quartzure af nogen af deres modeller. Omega er et fantastisk mærke synes jeg, og håber at kvalitetskontrollen er noget bedre i dag end for 10 år siden hvor de nyere co-axl værker har alt for mange problemer hos slutbrugeren. Når man ser på alle disse fine modeller, som er lavet igennem tiderne, så hvis man sammenligner med Rolex, når de jo kun 1/5 af det hele mht. de designmæssige. Det er jo så nok noget de har valgt 100 % bevist. Omega bruger mange krafter på designsiden og det giver fremragende resultater.
17-06-2016, 09:29 AM
Puuha for en lækker overraskelse af en tråd at vågne op til.
Jeg sidder og for lyst til at hoppe i bilen og køre derned :) Nu var du rundt på forskellige lokationer, hvilke af disse var det bedste? tror det jeg prøver at spørge om, er til Omega museum, om det er en "lille omvej" værd? og er beskrivelserne også på engelsk? Tak for alle billederne, dem kan der aldrig være for mange af :)
17-06-2016, 04:01 PM
Flot indlæg. Det ser ud til at have været en fantastisk tur
17-06-2016, 05:30 PM
Tackar för en intressant och välkomponerad post.
17-06-2016, 05:40 PM
Jeg holdt ud hele vejen igennem og synes, at det er en rigtig spændende beskrivelse samt gode billeder der er kommet ud af besøget hos Omega.
Og hvilke lækre ure Mvh.
Jørgen
20-06-2016, 08:19 AM
Fedt indlæg og fed tur Kim!
Ingen tvivl om at det er serien fra museet der har min største interesse men sådan er smag og behag jo! Når nu de har så flotte udgaver af holy 3 ur "et" og "to" så burde de finde en flottere udgave af Railmasteren.... Vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
20-06-2016, 02:59 PM
Først tak til jer alle for de pæne ord, det betyder meget når man godt ved man ikke er den bedste til at skrive
(17-06-2016, 09:29 AM)ultoman Skrev: Nu var du rundt på forskellige lokationer, hvilke af disse var det bedste? tror det jeg prøver at spørge om, er til Omega museum, om det er en "lille omvej" værd? og er beskrivelserne også på engelsk? Det er super svært at vælge blandt de forskellige lokationer, da de hver især var en stor oplevelse. Jeg tror produktionen i Villeret var nummer et for mig, idet jeg fandt det enormt spændende at se hvorledes det foregår og så må de andre dele andenpladsen. I bund og grund var det hele en stor stor oplevelse For mig er museet klart et besøg værd og ja beskrivelserne er på engelsk (som det ses på billedet herunder), men en stor del af oplevelsen var fortællingen fra museumsdirektøren Petros. Så kan man på nogen måde få ham til at fortælle når man er der, giver det lige en helt ekstra dimension.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-06-2016, 03:25 PM
Tak for besøget hos omega, det var som at være der selv
Sent from my SM-T217S using Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|