Min vurdering af MVMT Rose Gold / Black
Thumbs Up 
Som stor mode entusiast har jeg efterhånden ejet rigtigt mange ure i mit liv. Dog er det kun få uger siden, at jeg fik købt mit første MVMT ur – mere specifikt var det MVMT Rose Gold/Black, der er et amerikansk mærke, med japansk præcision indeni med Miyota Precision Quartz Movement.
Det er netop dét ur, som jeg vil komme med min vurdering af i dette indlæg. Jeg har købt uret hos en dansk online ur forhandler til en beskeden pris på 1195 kr. Den lave pris gjorde mig en smule i tvivl om, hvorvidt uret kunne leve op til mine forventninger. Alligevel valgte jeg at købe det, og det har jeg heldigvis ikke fortrudt.

Uret fremhæver min maskuline side

Noget af det første jeg bemærkede, da jeg tog mit nye ur rundt om mit håndled var, at det fremhævede min maskuline side. Ydermere blev jeg hurtigt grebet af det flotte design og de skønne detaljer, der er svære at overse. Personligt har jeg altid været vild med ure med læderrem, så det var helt naturligt, at mit MVMT ur også skulle være med læderrem.

Jeg vil mene, at et ur som dette vil kunne bæres af enhver mand med en smule elegance og maskulinitet. Uret kan betegnes som et modsvar til alle de vovede ur, der kun kan bæres af mænd med en særlig stil. 

Selvom jeg ved, hvor stor indflydelse et ur kan have på ens stil, så var jeg alligevel overrasket over, hvor meget positivt dette MVMT ur gjorde for mit outfit. Første gang jeg bar uret, valgte jeg at kombinere det med sorte jeans, blå skjorte og sort ankerarmbånd. Det viste sig at være en fremragende kombination, som jeg fik meget ros for af kollegaerne på jobbet.

[Image: mvmt-mens-watches-640x533.jpg]

Komfortabelt ur i høj kvalitet

Det er langt fra alle ure, der er lige behagelige at have siddende rundt om håndledet. Dog har jeg ikke en finger at sætte på dette ur, når det drejer sig om komfort. Jeg kunne nemlig nemt og hurtigt justere uret til mit håndled, så det sad godt, sikkert og komfortabelt. Det har altid været vigtigt for mig, at mine ure har siddet perfekt på mit håndled – uden at kradse, nive eller genere på anden vis.

Det skinner tydeligt igennem, at MVMT Rose Gold / Black er et ur, der er fremstillet af kvalitetsmaterialer. På trods af den lave pris lader det ikke til, at der er gået på kompromis med kvaliteten – og det er et kæmpe plus. Jeg har i hvert fald ejet betydeligt dyrere ure, der ikke havde samme høje kvalitetsniveau.

Konklusion og samlet bedømmelse

·        Kvalitet - ✪✪✪✪✪ (5 ud af 6 stjerner)
·        Design - ✪✪✪✪✪✪ (6 ud af 6 stjerner)
·        Komfort - ✪✪✪✪✪ (5 ud af 6 stjerner)
·        Pris - ✪✪✪✪✪✪ (6 ud af 6 stjerner)

Min gennemsnitlige vurdering af MVMT Rose Gold / Black lander på 5,5 ud af 6 stjerner. Det er altså en rigtig høj score, der vidner om min store tilfredshed med uret. Det er altså et ur, jeg varmt kan anbefale andre at købe.
Svar
Det kalder jeg en meget positiv omtale.
Om man så fik penge for det, kunne det ikke skrives pænere!
/
Kristen
[-]
  • Geodoc, pbr
Svar
Der virkede som et dårligt forsøg på en reklame?

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Et VIRKELIG dårligt forsøg Icon_lol
[-]
  • DanielBFL
Svar
(13-06-2016, 09:44 PM)khbk Skrev: Det kalder jeg en meget positiv omtale.
Om man så fik penge for det, kunne det ikke skrives pænere!
/
Kristen
Aldeles enig  Icon_Up 
Uret har ganske svært ved at begejstre mig.
- Men teksten: Veldisponeret, velartikuleret og holdt i en letflydende form - FLOT  Icon_dizzy

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
Watchfelt.dk er en hjemmeside bygget omkring billige kinesiske quartzure - læg mærk til at flere af disse "urmærker" deler f.eks. urkassen.
Jeg tør at spise min gammel hat hvis ikke vurderingen skrevet af SMN her og introduktionen af MVMT-ure på watchfelt.dk ikke er skrevet af samme person.
Jeg undrer mig hvorvidt personen bag hjemmesiden (SMN?) virkeligt forstiller sig at efter vi har læst den her flotte "vurdering", klikker vi på hans netbiks, hiver dankortet frem mens vi mumler noget i stil med at "Hmm... spændende, det ur må jeg straks prøve. Jeg bestiller to !"
Ofte er de her amatørforsøg at etablere sig som handlende i en specifik branche så kiksede at man sidder og krummer sine tæer og undrer hvor meget nogle kan undervurdere sine potentielle "kommende kunder"...
Meget, ser det ud til.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Man kan argumentere for forkert valg af målgruppe Icon_lol
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Batman
Svar
(14-06-2016, 01:04 PM)TioMalo Skrev: .....hvor meget nogle kan undervurdere sine potentielle "kommende kunder"...
Meget, ser det ud til. 

Rigtig rigtig rigtig meget..... 

Godt nok naivt - og lidt sjovt - at man kan tro det gør noget som helst godt for ens forretning med sådan et latterligt forsøg.
[-]
  • pbr
Svar
Dagens griner! Icon_lol Icon_lol
Svar
Min datter:"Er han ironisk?".
/
Kristen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)