Dit ''ur-år'' indtil videre
#31
(02-06-2016, 08:02 AM)KimT Skrev: Klocksnack.se er også god Icon_smil



Tak for tippet  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
#32
Personligt, har jeg taget den med ro efter at have været gennem en masse de tidligere år. Fandt ud af, at for mig, så blev det hele lidt kedeligt, når jeg bare kunne gå ud og købe det ur, jeg ville have.
Så jeg nul-stillede min konto, og gik i gang med at spare op - det er for mig sjovere. 2016, tror jeg ender med noget Rolex - Explorer 2 eller en SD - ihvertfald et ur, der kan bruges til både vandland, strand, dress - uret til haven og bygge-projekter, der har jeg mit Inox :)
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#33
(01-06-2016, 08:53 PM)bjorn_e58 Skrev: Du kan da iøvrigt sagtens finde Blancpain i "herre"-størrelse.

/Bjørn

BP = Big Pilot (IWC)

(01-06-2016, 09:32 PM)Avantismo Skrev: Clerc H1 Hydroscaph (jeg har det faktisk pt til salg men det bliver nok hos mig)

Danmark er ikke det helt rette marked at sælge uret imho. For konservativt  Icon_blink

Sludder. Jeg kan sagtens sælge det  Icon_smil Kræver blot den rigtige pris. Ellers kan vi lave en bytter med mit dejlige sommerur:

İmage
[-]
  • Avantismo
Svar
#34
Det bytte havde jeg ikke brug for længe til at tænke over!


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#35
Også en no brainer for mig  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#36
Den havde jeg ikke overvejet. Men ikke noget dumt forslag.

Måske er tiden inde til at prøve Oris af.

Claus har fået en PB.
Mvh Kim 
Svar
#37
Det Oris er bare et konge ur, jeg ville ikke tøve et sekund :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#38
Oris'en er sindsygt lækker. Havde jeg ikke købt Sea Hawk'en, var det en "keeper" Icon_diver

İmage
[-]
  • T.Hansen
Svar
#39
(06-06-2016, 09:12 PM)Claus Tukjær Skrev: Oris'en er sindsygt lækker. Havde jeg ikke købt Sea Hawk'en, var det en "keeper" Icon_diver

İmage
Svært valg, begge ure er super lækre. Er de i øvrigt samme størrelse?

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#40
Oris er 46 mm - GP kun 44 mm
[-]
  • T.Hansen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)