Tudor Sub og priser
Hej 

Jeg synes at notere mig at priserne på Tudor Subs fra 90 erne er øget en del de seneste år ?

En Ref 79090 koster mellem 25k og 30k - og jeg forstår så ikke hvorfor man ikke går efter et Rolex 16610 som fra samme periode stadig kan findes til k32-k35?

Er klar over at det grundlæggende er udbud og efterspørgsel som afgør priserne men undrer mig alligevel at Rolex m/inhouse og Tudor med ETA nærmer sig samme niveau ? 

Måske er der nogen som kender baggrunden for denne udvikling?

Sommerhilsner
Theis
Svar
Vintage Tudor er det de unge vil ha for tiden.
[-]
  • Avantismo, TBP
Svar
Ja, der er bare en (velfortjent) Tudor hype for tiden.
[-]
  • TBP
Svar
Over 25k kommer jeg aldrig til at give for en 79090. Den på dba til 29 er jo helt skudt... Så hellere en Explorer I eller II ..

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det er min gamle. Gav vist 22 for den for et år siden Icon_lol Icon_lol
Svar
Husker godt. Den som du solgte til nerrand ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Nej, jeg købte den af ham.
Svar
Det er udemærket med sådan lidt pris stigning...  Icon_Up

Jeg har sådan en  Tudor djævel ref. 79090 - i mint stand med B/P samt den originale foldede lænke i næsten nystand hamret samme år som uret - anno 1992!

Det var vist et meget godt køb...  Icon_blink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Har også haft den på DBA. Den har virkeligt gået på runde her i DK, hehe. Den stod saftsusme også skarpt!

Svar
Ja jeg er så også på det hold der syntes at Tudor hypen for langt størstedelen af deres Subs og big blocks har taget totalt overhånd. Jeg kan godt forstå at Snowflakes kan trække toppriser idet de både på skive og visere adskiller sig væsentligt fra Rolex… Men at en 79090 eller 76100 efterhånden koster 25-30K syntes jeg er totalt hjernedødt. Så nappede jeg sgu en 16570 eller 14060/16610 til hver en tid i stedet for. Big blocks er også efterhånden skudt helt af…. Godt jeg har hvad jeg skal bruge allerede på ur-fronten. Det må ikke være rart at skulle ”ind” i gamet i dag med de priser man efterhånden ser.
[-]
  • Ian480
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: