Ny (brugt) 3.000 meter Diver på vej
Jeg er så heldig at jeg ender op med min personlige top 3 i dykkerure. Ploprof 1200 og Submersible 243 er på plads, og nummer 3 er på vej ind.

Så håber jeg blot at jeg kan falde lidt til ro. Har snart prøvet alt i den prisklasse som jeg bevæger mig i, og har pt. ikke lyst til at betale over 50k for et ur. Måske der kommer et Rolex DeepSea Blue senere......

Uret der er på vej:

İmage

De 2 "gamle":

İmage
[-]
  • peterkaa
Svar
Er man til dykkerure med lidt størrelse bliver det vel ikke meget bedre. Måske lige et SDDS og et Blancpain FF, så er den der Icon_e_wink
Svar
(26-05-2016, 03:35 PM)Claus Tukjær Skrev: Så håber jeg blot at jeg kan falde lidt til ro.

As if..... Icon_e_biggrin1

Og dog, så er jeg faldet lidt til ro i øjeblikket og har slet ikke gang i noget på urfronten. Jeg har ikke nogle super fancy ure, men jeg er mærkeligt nok helt "rolig" - mere end jeg har været i mange år.
Svar
Ploprof har jeg snart haft i et år. Det er med sikkerhed en keeper. Det kan jeg dog ikke love med de 2 andre. Men der er ikke andet der frister pt. Føler lidt at interessen er dalende.
Svar
Det er det samme for mig, men det har i alle mine år som urtosse kørt op og ned. Nu er det sommer og så bruger jeg 90% af min hobbytid på mc'er.
Svar
Det er et super lækkert ur. Var selv endt op med et hvis ikke jeg havde fået en god deal på mit Blancpain FF.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Cool ekstrem diver Claus  Icon_Up
Gad vide om det er en virus jeg er lidt samme sted, Er lidt ligeglad for tiden.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Fedt og anderledes sæt det ender op i så Claus - Tillykke med den!  Icon_Up

er skiven sort eller blå egentlig?
- (har ikke undersøgt om den overhovedet leveres med blå skive)...

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
Sort skive med blå coating
Svar
Så ankom min nye keeper

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)