MC sæsonen
Har udvidet stalden :-)
Stor tank, stort rør, stor karb = much braaap :-)
İmage
Lever i min egen lille dykkerklokke..
[-]
  • KimT
Svar
Nå, efter mange, mange overvejelser (har ikke kigget så mange forskellige modeller, siden jeg skulle købe mit første ur), så er valget faldet på en Kawasaki ER-6f med ABS. Da jeg er bosiddende i Aalborg, og drømmecyklen er i Allerød, så er jeg lettere udfordreret, men det må jeg få løst.

Er der nogen, der har erfaring med sådan model? Icon_smil
Svar
Den har jeg faktisk prøvet sidste sommer. Husker den ret sjov er fint hurtig, det var dog kun en 30 minutters tur.

Kan du ikke bare taget toget til allerød, og så køre hjem ?
Svar
Jo, men det er tiden, jeg er presset på, og sælger vil ikke umiddelbart holde på den, hvis jeg ikke betaler først, men jeg vil naturligvis ikke overføre penge, før jeg har cyklen. Jeg kan først afhente den i næste uge, men ellers må jeg finde noget andet. Den er bare perfekt til prisen Icon_blink
Svar
Der må være massere af dem til salg, det er jo ret meget en metervare..

I den klasse ville jeg købe så meget SV650 som budgettet kunne bære. Den V-motor er bare meget sjovere, selv om de sikkert er ca. lige hurtige.

BMW F800 hvis det skal være para-twin.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Budgetet er 50.000, og til de penge synes jeg ikke, jeg kan finde bedre. Sælger i Allerød valgte i dag at trække sig fra handlen. Han syntes, han selv havde prissat den for lavt, så nu ville han have 5.000 mere. Det gider ikke jeg være med til Icon_smil

Jeg finder en i lokalområdet. Håber jeg! Icon_blink
Svar
Sådan er det når man køber på et luder marked som feks. DBA,
Hvor moralen omkring hvad der er god handel etik tit er ikke eksisterende.

Forstå så udmærket at du trak dig,
Er sikker på at du finder det helt rigtige alligevel, drive safe. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg var helt enig i, at han havde prissat den for lavt, men når man har en aftale, så er det gældende. Sort på hvidt.
Svar
I min verden er en aftale bindende uanset om den er mundlig eller skriftlig,
Det var regel nummer 1 da jeg begyndte at sælge.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Er ABS et krav? Så kan det godt blive lidt stramt med et budget på 50.000kr.
Jeg havde samme budget da jeg købte for ca 1½ år siden og endte med en Honda CBF 600NA (med ABS).

İmage
mvh
Jeppe
[-]
  • peterkaa
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)