Mudder Mesteren med Video
#1
Har lige bestilt dette Mudmaster ved Claus og det var et must eje ur, så ser frem til at få denne kæmpe kasse på armen.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Avantismo, runzuk5
Svar
#2
Sad og kiggede på den i dag, men tror at den ville blive lidt for stor til mig.
Men fedt ur og tillykke med det når du får det :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#3
Respekt. Fedeste G-Shock ever. 

Glæder mig til en personlig video  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
#4
Mange tak Icon_smil

Helt klart toppen af mine G-Shock ure og glæder mig til at modtage det.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Lidt urens svar på American chopper for mig Icon_e_biggrin1
Men tillykke med det. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Det er så lækkert det ur, men desværre blev det kun brugt til at tage billeder af......
Svar
#7
Ser virkelig fedt ud, og med mange brugbare funktioner ude i "The wild"

Godt nok en ordentlig krydder, glæder mig til billeder/video - stort tillykke med den "lille" ny

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#8
Det bliver faktisk et af de største ure jeg har ejet og glæder mig til at se de forskellige funktioner i brug.

Da jeg så uret for noget tid tilbage, så var det noget af en oplevelse og jeg viste slet ikke at der var G-SHOCK i den klasse og sagde til Claus at det var mit ur, hvis han en dag blev træt af det Icon_Up

Ps. navnet på uret er total komisk og ikke mindst hvis man siger det på dansk... ?
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Avantismo
Svar
#9
Ikke rigtig mig, men det betyder jo ikke at det ikke er et fedt ur. Og et som jeg umiddelbart synes virker til at være et fint match med dig. Tillykke med det og det bliver en anderledes video end normalt, nu du skal lave demo af alle funktionerne Icon_e_wink
Svar
#10
Hej Kim

Jeg har ejet en del af disse "overlevelses ure" gennem tiden og som med mine dykkerure bliver de jo sjældent udsat for hvad de egentlig er bygget til.

Hvis uret her skulle ydes lidt retfærdighed, skulle jeg nok med BS. på tur, men det kommer næppe til at ske Icon_blink

Uret her kunne faktisk rumme alle de smarte funktioner der findes i G-SHOCK ure, men selvom uret er stort nok til det, så er der altid en eller anden form for prioritering og at uret finder automatisk tidsindstilling og lader via solen, er klart noget der står højere end at jeg kan finde vej via et kompas eller der er højdemåler i uret.

Disse ure falder ikke ind under kategorien "smukke ure", men er nærmere ovre i det militære område, hvor det handler om at holde til strabadserne og her må man sige at det klare sig rigtig godt. Så fascinerer det mig også at der ligger noget meget holdbart elektronik inde i uret og ikke bare noget fnuller, som man finder i de billige ure til få hundrede kr..

Sidst men ikke mindst er der det med størrelsen der får ur-radaren til at gå amok, så det må jeg prøve.

Hvem der har fundet på navnet til uret ved jeg ikke, men det er som sagt tidligere utroligt at det lige skulle være i kategorien "mudder" og hvad bliver det næste.....et Oil master til mekanikkere Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • KimT
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)