Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Go' besked fra Vintageure:
-----
I dag lanceres en helt ny portal på http://www.vintageure.dk, ambitionen er at være det fortrukne sted for salg af ure for såvel private som professionelle.
Der er derfor lagt stor vægt på brugervenlighed samt et godt og enkelt design. Elementerne på siden vil være de samme som tidligere, altså Køb & Salg af Ure, Urmagerservice, Urforum samt Shoppen med et bredt udvalg af urremme, værktøj og andet tilbehør.
Fremover vil annoncering af ure på vintageure.dk være gratis for private. Maj måned ud vil der være 10 pct på alle produkter i webshoppen ved brug af nedenstående rabat kode. Rabatkupon: vintage10
Af sikkerhedshensyn skal alle vores eksisterende medlemmer/brugere nulstille deres gamle kodeord.
Er du allerede bruger af vintageure.dk, vil di i dag modtage en mail med instrukser omkring nyt kodeord.
-----
- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Det var ikke længe det seneste design fik lov til at eksistere?
•
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
Ja det er godt med dig, hvad gør man når beskeder er at du ikke eksisterer, efter man har fulgt anvisningen
P.N.
(19-05-2016, 02:37 PM)phrede Skrev: Go' besked fra Vintageure:
-----
I dag lanceres en helt ny portal på http://www.vintageure.dk, ambitionen er at være det fortrukne sted for salg af ure for såvel private som professionelle.
Der er derfor lagt stor vægt på brugervenlighed samt et godt og enkelt design. Elementerne på siden vil være de samme som tidligere, altså Køb & Salg af Ure, Urmagerservice, Urforum samt Shoppen med et bredt udvalg af urremme, værktøj og andet tilbehør.
Fremover vil annoncering af ure på vintageure.dk være gratis for private. Maj måned ud vil der være 10 pct på alle produkter i webshoppen ved brug af nedenstående rabat kode. Rabatkupon: vintage10
Af sikkerhedshensyn skal alle vores eksisterende medlemmer/brugere nulstille deres gamle kodeord.
Er du allerede bruger af vintageure.dk, vil di i dag modtage en mail med instrukser omkring nyt kodeord.
-----
- via iPhone
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Givet Likes: 0
me too  kan heller ikke komme ind...
p.s måske rydde op i annnoncerne.. kan stadig se et ur til salg jeg har købt for noget tid siden...
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Samme her, kan heller ikke komme på med brugernavn og adgangskode, og den kender ikke min mail adresse.
En anden ting jeg savner ved salgsannoncerne er: hvem er sælgeren.
Brugernavn, på de private bruger, kunne der godt stå der.
Fedt at private ikke skal betale, stort plus - tak. Men er der en grænse for hvor mange hver privat kan have til salg?
Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Jeg har samme problem - når jeg beder om et nyt password under angivelse af min mailadresse, får jeg også at vide, at der ikke er registreret nogen bruger med den adresse !
Iøvrigt er jeg enig i, hvad Henrik skriver - det er et stort tilbageskridt, at man ikke kan se, hvem der er sælger, når der er tale om en privatperson og heller ikke kan se, hvilke andre ure, den pågældende ellers har til salg. På den måde er det svært at vide, om der reelt er tale om en privatperson eller om der er tale som en "semi-professionel" sælger !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 45
Tråde: 6
Modtaget Likes: 10 i 6 svar
Givet Likes: 0
Fedt at få at vide nu, købte en rem til 490,- i forgårs  nå ja 10% er 10%
/kim
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
(19-05-2016, 06:15 PM)HG Skrev: Fedt at private ikke skal betale, stort plus - tak. Men er der en grænse for hvor mange hver privat kan have til salg?
Uden at vide så meget om det så er der svar på dit spørgsmål her
(klip fra Instagram)
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Tak Kim, det havde jeg ikke set.
Jeg får aldrig mere end et eller to ure til salg, så bliver ikke aktuelt for mig
Men det kan vel være svært at skelne mellem prof, semi prof og privat sælgere.
Well not my problem :-)
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
(19-05-2016, 07:54 PM)HG Skrev: Tak Kim, det havde jeg ikke set.
Jeg får aldrig mere end et eller to ure til salg, så bliver ikke aktuelt for mig
Men det kan vel være svært at skelne mellem prof, semi prof og privat sælgere.
Well not my problem :-)
Det er desværre en meget stor fordel for "semiprofessionelle" som ikke betaler moms og skat af deres fortjeneste. Her kan de endda annoncere gratis. Os prof. sælgere skal betale..... Virker desværre ikke gennemtænkt. Nå, men jeg annoncere jo alligevel ikke her
•
|