TAG Heuer Carrera Lady
Min hustru har i mange år båret over med min ur interesse med et par skuldertræk, men i det seneste års tid, har hun dog spurgt ind til lidt flere ting, og visse modeller har endog fået pæne ord med på vejen. Da vi har en mærkedag i morgen, tog jeg tilløb til mig, og sprang ud i et ur køb til hende. 

Hos Halse faldt jeg pladask for TAG Heuer Carrera Lady. Den er klassisk, sporty og med mange små flotte finish detaljer. Heraf kan nævnes den smukt forarbejdede lænke, lange horn, facet kanter, smukt chancerende skivemarkeringer og de smukke visere. Når man står med uret i hånden, kan man mærke, at det er vellavet. Dette tæller naturligvis også på plus siden. 

TAK til folkene hos Halse i Horsens for den gode betjening  Icon_Up

Her ses lænkens fine detaljer:
İmage

Krone med logo og fine facet kanter mod urets bagkasse:
İmage

Den elegante lås med trykknapudløser:
İmage

Bagkassen er enkel og flot:
İmage

Wrist shot kunne det ikke blive til, men her kan man se de fine markeringer på den dybt sorte skive:
İmage
De venligste hilsner, John
[-]
  • arsenio3d, Manson
Svar
Den model kan du ikke gå galt med! Mere enkelt og elegant bliver det ikke. Præcis som de kan lide det :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Flot flot gave, den bliver din kone da glad for! :-)

Svar
Tillykke med mærkedagen i morgen. Det smukke TAG Heuer skal hun nok blive glad for flot gave

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tillykke
Godt nok en god gave. meget mere stilrent design bliver svært at finde
Svar
Smukt
Mvh Kim 
Svar
Tusind TAK skal I have! Uret faldt i virkelig god jord, så det at give viste sig at være en gave i sig selv Icon_Up
De venligste hilsner, John
[-]
  • KimT
Svar
Happy wife - happy life......som man siger Icon_e_biggrin1

Og tillykke med mærkedagen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)