Et sommer ur til mig også
Den "nye" turtle...  Icon_diver 

Jeg er normalt slet ikke til så store ure, 44.3mm, men kassen runder en smule og hornene er meget korte, så det sidder egentlig ret godt og lavt. Har haft en 6309 engang, men den solgte jeg igen, fordi den var for stor... tosse  Icon_lol

İmage

İmage

/Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • arsenio3d, Avantismo
Svar
Jeg har det som dig mht. størrelse og også med det pågældende ur. Jeg har det sorte og er vild med det....

Og tillykke selvfølgelig Icon_smil
Svar
Flot ur! Tillykke :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Min leverandør havde 4 stk turtle på lager med lænke og sort lynette. Der gik kun 3 timer så var de solgt. Jeg nåede kun at få det ind på hjemmesiden i 5 minutter og skulle tjeke noget og så var det væk. Så uh ha. Nogle gange skal man være hurtig. Nå, det kommer jo igen.
Svar
Takker...
Har monteret en Navy blå kanvas rem på uret, så sidder det endnu bedre synes jeg.

Go' lørdag og nyd solen

/Allan
[-]
  • KimT
Svar
Stort tillykke - jeg har også det sorte og er meget glad for det !! Icon_flag Icon_flag

Det er et komfortabelt ur at gå med, trods dets størrelse. Jeg tror, at du har ret i, at det hjælper at hornene er så korte Icon_Up

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • KimT
Svar
Den ser godt ud pbr, også på den mesh lænke.
På billeder havde jeg egentlig valgt den med blå skive og blå bezel. Men de havde kun pepsi modellen i butikken... men den er jo også klassisk.

/Allan
Svar
Pepsi er en klassiker, som du selv skriver !! Den er i hvert fald flot - jeg kunne godt finde på, at købe et pepsi lynetteindlæg til min ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Er det hele lünetten eller bare indlægget, der skiftes?

/Allan
Svar
Det kan man selv bestemme! Køber du Lynette så kan den nærmest poppes af og skiftes så ofte du vil.. Kun indlægget så skal den limes eller dobbelt klæbende tape.. Gør det lidt mere besværligt

**insert clever or fun qoute here**
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)