Oris classic
Hej folkens.
Kender I dette ur? Og hvad synes I om det? :)
Og Oris generelt.

İmage

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
Det ligner et 01 733 7594 4034-07 8 20 61 som dette http://en.uhrenlounge.de/shop/oris-cultu...30F4D.html

Jeg har ingen erfaringer med det, men er det i fin stand og komplet, virker prisen ok.
Svar
Uret er komplet.
Og standen er 9/10

Svar
Jeg elsker Oris og specielt deres dykkere, så må undskylde på forhånd for min mening....men uret du viser er et af de mere kedelige...sorry!
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Kender ikke den model fra Oris. Men har selv en diver fra Oris İmage
Et super ur. Og fornemmelsen for vel bygget/kvalitet står højt.
Svar
(29-04-2016, 03:49 PM)Miwes Skrev: Jeg elsker Oris og specielt deres dykkere, så må undskylde på forhånd for min mening....men uret du viser er et af de mere kedelige...sorry!
Det skal du da ikke undskylde. :) Men dette er jo et dress watch. Disse skal være mere klassiske i deres look, synes jeg :)

(29-04-2016, 03:54 PM)Smilla Skrev: Kender ikke den model fra Oris. Men har selv en diver fra Oris İmage
Et super ur. Og fornemmelsen for vel bygget/kvalitet står højt.
Det er bestemt også et lækkert ur.
Jeg har ikke det store kendskab til Oris.

Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om uret, og mærket generelt. :)

Hvis I har andre forslag til et lækkert dress watch, tager jeg meget gerne imod jeres forslag og inputs :)

Svar
Oris laver ure til folket og har ofte en lille ekstra nyskabelse i form af dybdemåler i glasset eller en speciel låsbar/drejelig lünette og sådan er der mange små lækre detaljer i deres ure og selvfølgelig skal der ikke være så meget "skidesprælleri" i et dress watch Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Oris are a inventive brand,who in my opinion have a fantastic design department.They tend to experiment with new ideas especially in their bracelet designs.I like them a lot.If i had to name negative points,i would say the calibers are reliable but very ordinary.They deserve better calibers in my opinion.Also new prices are a bit high compared to say what you can get from Seiko or Sinn for example.But they win in the design department in my opinion.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Manson, Smilla
Svar
Jeg overvejer dette oris (brugt) og dette seiko sarb035 (nyt).

Jeg kan læse i diverse reviews, at man får rigtig meget ur for pengene, hvis man vælger det seiko ur. :)
İmage

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)