Jeg prøver at forstå G-SHOCK urene
#21
GW-5000 har en meget behagelig og blød rem.
/
Kristen
Svar
#22
(18-04-2016, 12:25 PM)khbk Skrev: GW-5000 har en meget behagelig og blød rem.
/
Kristen

Som jeg forstår dig er det ikke en ekstra rem du har købt, men en der følger med fra ny ??

Men det er ikke almindeligt med at skifte remme på disse ure og den lidt stive plastik rem er næsten obligatorisk.

Fik lige kigget lidt mere på min Frogman og specielt omkring det de kalder Tough Solar, hvor det fremgår at ladetider ligger indenfor min. og timer alt efter om det er sol eller lamper der udgøre lyskilderne.

5 min. i fuld sollys er nok til en dags brug med alle funktioner, men det går selvfølgelig ikke at gemme uret væk for længe i boksen.

Det store spørgsmål omkring disse ure, er om jeg nogensinde kommer til at kunne lide dem, men jeg må overgive mig og krybe til det store plastik kors, for de er faktisk ret fede og er sikker på at der sagtens kan ske en udvidelse af G-SHOCK ure i min samling.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • whoa
Svar
#23
Her er mit sorte. Love it

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
#24
Alt på et GW-5000 er mere lækkert. Remmen er som blødt gummi.
Jeg har købt en adaptor til mit GW-5600, så det er muligt at anvende en ZULU-rem.
Der anvendes almindelige remstifter.
/
Kristen
Svar
#25
Jeg har godt set at man kan få adapter til, men det er mig en gåde hvordan man skifter rem på mit Frogman, hvor der sidder nogle stjerneskruer ud for stifterne, men har en ide om at det kun er "pynt" og de skal nok tages af på en helt anden måde.

Nu er det jo ikke for at gøre det til et problem og Claus sagde til mig at jeg nok aldrig kommer til at skifte rem på denne Frogman (så længe har jeg ikke et ur), men det vil jeg nu prøve at lave om på og er ret sikker på at min nye G-SHOCK er kommet for at blive.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#26
Måske kan dette hjælpe :)
http://mygshock.com/wiki/Repair_and_Disassembly
İmage
Svar
#27
Super! og mange tak Icon_blink

https://monochrome-watches.com/review-se...3k1-price/
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#28
Så blev jeg lidt klogere på hvem der står bag disse specielle ure  Icon_blink



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#29
Har lige bestilt denne fantastiske røde G-SHOCK





İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Claus Tukjær, KimT
Svar
#30
Icon_party Icon_party Icon_party Icon_party Icon_party
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)