Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Har det samme problem med min søn på ni år.
Og uanset hvor meget jeg søger, er svaret at enten smider jeg 3 - 4K ind eller nøjes med noget quartz-pjat som intet koster og kan erstattes når det går i stykker.
Men PB mig dog hvis i finder en værdig mulighed !
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Casio digtal ure er meget populære. Vandtæt til 50 meter er nok til en hel del vand, dog ikke svømning. De ure er fornuftig stærke i 400 - 600 kr. klassen Selv de mere femine i 300 - 500 kr klassen er stærke nok, men kun vandtætte til en del regn. Af 10 bærneure solgte jeg i sin tid 1 . 2 club og 8 til 9 casioure.
•
Svar: 231
Tråde: 28
Modtaget Likes: 138 i 52 svar
Givet Likes: 122
Det smitter bare det skidt. Min pige på tre ønsker meget et ur, "som fars" og det skal være orange, dont ask why, så det er jeg så på jegt efter. Hun har dælme små håndled
Til en pige på ni ville jeg kigge på Swatch. Der er uendelig mange muligheder for designs og prismæssig er de overkommelige. Brandmæssigt har Swatch altid haft lidt kultstatus i min bog, det kan selvfølgelig godt være et 90´er fænomen, men det vil stadig være mit valg til en ni-årig. Når hun så bliver konfirmeret / nonfimeret / el., så vil et vintage Omega være oplagt.
M.v.h. Thomas
•
Svar: 17
Tråde: 3
Modtaget Likes: 4 i 2 svar
Givet Likes: 0
problemet med de billige modeller (til 200 kr.) har været at de ganske enkelt er stoppet med at gå ! Har ikke tænkt på seiko og timex der umiddelbart virker som gode bud

.
@Mives fedt ur og godt tænkt :) men ved jo også at du har et særligt talent for at lave remme - noget der ikke er mig forundt :)
SWatch - ja for helt tårer i øjnene da det minder mig om min spæde ungdom
mht Vandtæthed, så svømmer hun en del og derfor skal det min være 10 ATM.
Men udfra jeres kommentarer at dømme kunne der måske være et uopdaget marked her
Mv
Michael
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
Jeg sad også og kiggede på swatch deres Sistem51 modeller men prøv og kig! Det er fantastisk som de har lavet værket!
Sent using rock, paper scissor!
•
Svar: 17
Tråde: 3
Modtaget Likes: 4 i 2 svar
Givet Likes: 0
(18-04-2016, 09:07 AM)whoa Skrev: Jeg sad også og kiggede på swatch deres Sistem51 modeller men prøv og kig! Det er fantastisk som de har lavet værket!
Sent using rock, paper scissor!
ja det ser faktisk ret fedt ud
•