10-04-2016, 10:16 AM
|
Nyerhvervet seiko sumo
|
|
10-04-2016, 10:24 AM
Det kan sagtens ske, hvis hun ikke har været opmærksom på, at de er der. Når man trykker stiften ud kan låserøret stadig sidde inde i leddet og først falde ud, når leddet kommer på højkant. Og de er meget små og lette at overse.
Sent from my iPad using Tapatalk MVH Jesper
10-04-2016, 10:26 AM
(10-04-2016, 10:16 AM)Manson Skrev:(10-04-2016, 10:14 AM)Avantismo Skrev: Så har du da fundet fejlenTja, men så har låserørene måske slet ikke været i lænken. Det lyder underligt, hvis hun har smidt alle låserørene ud... Hmm. Låserørene er meget små og meget "levende" - de kan nemt være blevet væk for hende, hvis hun ikke har forstand på, hvad hun laver. Men forhåbentlig sidder der et låserør tilbage på den pin, der holder de to led sammen til højre på billedet. Ellers har du det problem, at lænken ikke kan laves, før der er bestilt nye låserør hjem (medmindre urmageren har nogle liggende). Teoretisk set, kan låserørene dog også være blevet siddende i leddene ! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
10-04-2016, 10:27 AM
(10-04-2016, 10:24 AM)JJG Skrev: Det kan sagtens ske, hvis hun ikke har været opmærksom på, at de er der. Når man trykker stiften ud kan låserøret stadig sidde inde i leddet og først falde ud, når leddet kommer på højkant. Og de er meget små og lette at overse.Jeg synes bare det er underligt , at der ikke er et eneste låserør i posen. At hun har formået at smide alle rørene ud. Så kan jeg vel ikke gøre noget, når jeg ikke har låserørene :( Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
10-04-2016, 10:31 AM
Ikke så underligt hvis hun ikke ved de skal være der - så tænker hun slet ikke over de skal være i posen. Faktisk lidt mere "logisk" at ingen af dem er der frem for at der havde været en enkelt eller to med - for så ville hun jo have set, at der manglede noget, og sikkert også have undret sig over, hvad de skulle bruges til.
10-04-2016, 10:36 AM
(10-04-2016, 10:31 AM)JJG Skrev: Ikke så underligt hvis hun ikke ved de skal være der - så tænker hun slet ikke over de skal være i posen. Faktisk lidt mere "logisk" at ingen af dem er der frem for at der havde været en enkelt eller to med - for så ville hun jo have set, at der manglede noget, og sikkert også have undret sig over, hvad de skulle bruges til.Men hvis jeg ikke har låserørene, kan jeg vel ikke samle lænken? :( så må urmageren bestille nogle låserør hjem til mig. Så skal jeg vente yderligere tid. Øv.! Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk (10-04-2016, 10:26 AM)pbr Skrev:Uanset hvad, så skal jeg have låserør til alle ledene.. Hvis jeg vælger at sælge uret engang, vil sælger jo gerne have muligheden for at udvide lænken.(10-04-2016, 10:16 AM)Manson Skrev:(10-04-2016, 10:14 AM)Avantismo Skrev: Så har du da fundet fejlenTja, men så har låserørene måske slet ikke været i lænken. Det lyder underligt, hvis hun har smidt alle låserørene ud... Hmm. Jeg har lige tjekket. Der sidder desværre ikke låserør i ledene. :( Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
10-04-2016, 10:42 AM
Som pbr skriver, så er der sikkert et låserør der kan bruges i de to led, der sidder sammen, så lænken kan godt fikses med det samme. Men der skal bestilles låserør til de tre andre stifter.
10-04-2016, 10:44 AM
(10-04-2016, 10:42 AM)JJG Skrev: Som pbr skriver, så er der sikkert et låserør der kan bruges i de to led, der sidder sammen, så lænken kan godt fikses med det samme. Men der skal bestilles låserør til de tre andre stifter.Det må butikken betale, når de har smidt mine låserør væk. Det tænker jeg er mest fair. Men ja, lad os håbe, at der sidder et låserør mellem de to led på billedet, så jeg kan få uret med hjem samme dag. Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
10-04-2016, 11:05 AM
Jeg tvivler nu stærkt på at nogen smider 3 låserør ud. Var det ved en Seikoforhandler, ( eller anden aut urmager), du var ved eller en som beskæftiger sig med salg af souvenirs og andre småting ?
10-04-2016, 11:18 AM
(10-04-2016, 11:05 AM)stenstrupigen Skrev: Jeg tvivler nu stærkt på at nogen smider 3 låserør ud. Var det ved en Seikoforhandler, ( eller anden aut urmager), du var ved eller en som beskæftiger sig med salg af souvenirs og andre småting ?Hvad kan forklaringen ellers være.? Låserørene må jo have været i lænken, da hun skillede lænken ad. Jeg var en urbutik i Herning centret. Dog forhandler butikken ikke seiko, men det burde vel ikke have noget at sige, tænker jeg. Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)