MC sæsonen
Jeg vil prøve lidt af hver klasse. Cruiser, street, touring Icon_smil

Det bliver spændende at komme i gang, og så satser jeg på, at jeg er klar i slutningen af maj. Jeg kommer nok med et hav af spørgsmål senere hen Icon_blink
Svar
Jeg har lige været ude på en 100km tur rundt i Nordsjælland med kæresten bagpå. Stadig lidt køligt, men vi havde fint med tøj på, og varm kaffe i en termokande. Fed tur!
İmage
Svar
İmage

Forrige weekend i Mojave.

@MadsA:
Hvis jeg skulle være fornuftig ville jeg sige så ny en Suzuki V-Strom eller SV650, som muligt indenfor budgettet. Den kan altid byttes ind når du finder ud af hvad du vil have og tilbyder rigeligt sjov til vores lille land.
Hvis jeg skulle vælge en anden MC lige nu ville jeg opstøve en KTM 690 RFR, men det bliver nok svært, jeg har også en underlig smag.
Hvis du skal have en hooligan bike (det vil jeg ikke anbefale som begynder) har Aagesen 990ere på lager i forskelligt trim.
Den nye duke 690 (med det nye topstykke) er et god bud på en begyndermaskine med uendelig meget sjov i.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Hvad kører du selv på Kristoffer? Icon_smil

@Peter
Den har jeg også kigget meget på, og du er ikke den første, der anbefaler denne Icon_smil
Jeg kan godt lide tanken om, at jeg kan komme vidt omkring (syd på), hvorfor SV650'eren virker rigtig god. Jeg har også overvejet en Yamaha MT-07, som dog ikke skulle være så god på motorvej, men dette kan, som jeg læser det, løses med en windscreen.

Er en windscreen noget, som I har erfaringer med?
http://www.yamaha-motor.eu/dk/produkter/...&year=2016
Svar
Jeg kører på en BWM f650 fra 96. Lyder lidt som en plæneklipper, men den fungerer sgu meget godt og skulle vist være ret så robust bygget.

İmage
Svar
Meget old school-look Icon_smil

Hvilke slags ture bruger du den til?
Svar
Har kørt til århus på den et par gange, det er vist det længste jeg har kørt. Ellers til og fra arbejde når jeg ikke magter at cykle eller taget toget. Den er helt klart sjovest på små snoede landeveje.
Svar
Et stk. BMW R100 fra 1981 (til Linda) måtte handles i dag. Det blev så nummer tre gamle færge uden køreegenskaber her i huset Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Svar
Den fra Facebook gruppen?
Svar
Niks - en vildt grim 100% original i limegrøn Icon_e_confused og nu går den store renovering i gang Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)