Nyerhvervet seiko sumo
Pinligt af urbutikken.

Samme var næsten ved at ske da jeg fik taget led af sidst.  

Jeg fortalte dem med store bogstaver at det var totalt amatør agtigt.

Havde jeg tabt uret så havde jeg forlagt at de erstattede det.
Mvh Kim 
Svar
Ja, det er godt nok ikke godt håndværk !! Icon_head

Noget helt andet er, at det ser ud som om de kun har fjernet led i det ene side - på den måde vil spændet vel næsten komme til at sidde på siden af håndleddet i stedet for på undersiden !! Icon_e_confused
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(09-04-2016, 04:07 PM)Avantismo Skrev: Pinligt af urbutikken.

Samme var næsten ved at ske da jeg fik taget led af sidst.  

Jeg fortalte dem med store bogstaver at det var totalt amatør agtigt.

Havde jeg tabt uret så havde jeg forlagt at de erstattede det.
Jeg kan altså gå ind i butikken og forlange, at de gør det ordentligt....? På butikkens regning selvfølgelig.

Det er vel ikke noget, jeg selv kan gøre?
Jeg vil nemlig gerne have uret på, når jeg skal på job på mandag.

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
(09-04-2016, 04:43 PM)Manson Skrev: Jeg kan altså gå ind i butikken og forlange, at de gør det ordentligt....? På butikkens regning selvfølgelig.

Det dér skal de bare lave om og HELT uden beregning !!! Og så må de godt være lidt røde i hovedet samtidig, for det er godt nok pinligt !!

Jeg justerede selv min Sumo lænke uden problemer - så hvis en urmager ikke kan gøre det samme, uden at kunden taber uret, så ved jeg sgu snart ikke, hvad det er for en butik !!  Icon_evil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Selvfølge kan du forlange det. Du har betalt for en ydelse. Den skal være i ordren.

Hvis det bare var at banke til med en hammer, så havde du gjort det selv.

På disse lænker er det en pin and collar. Stift og låserør
Mvh Kim 
Svar
(09-04-2016, 04:46 PM)Avantismo Skrev: På disse lænker er det en pin and collar. Stift og låserør

Præcis - men det ser ud til, at urmageren har glemt at sætte låserøret i bagefter !! Meget pinligt !
/Peter

Svar
(09-04-2016, 04:46 PM)pbr Skrev:
(09-04-2016, 04:43 PM)Manson Skrev: Jeg kan altså gå ind i butikken og forlange, at de gør det ordentligt....? På butikkens regning selvfølgelig.

Det dér skal de bare lave om og HELT uden beregning !!! Og så må de godt være lidt røde i hovedet samtidig, for det er godt nok pinligt !!

Jeg justerede selv min Sumo lænke uden problemer - så hvis en urmager ikke kan gøre det samme, uden at kunden taber uret, så ved jeg sgu snart ikke, hvad det er for en butik !!  Icon_evil
Urmageren var der ikke i dag, men hende i butikken gjorde det. Uanset hvad, så skal det være i orden, tænker jeg.

(09-04-2016, 04:46 PM)Avantismo Skrev: Selvfølge kan du forlange det. Du har betalt for en ydelse. Den skal være i ordren.

Hvis det bare var at banke til med en hammer, så havde du gjort det selv.

På disse lænker er det en pin and collar. Stift og låserør
Så må jeg ind i butikken igen på mandag.
Jeg havde bare glædet mig til at få uret på efter weekenden :(

Svar
(09-04-2016, 04:48 PM)Manson Skrev: Urmageren var der ikke i dag, men hende i butikken gjorde det.  Uanset hvad, så skal det være i orden, tænker jeg.

Det ændrer ikke noget - hvis hun ikke kan finde ud af at korte en lænke, så skal hun sige det i stedet for at forsøge sig ! 

Hvis det nu var sket f.eks. mens du stod på badeværelset og uret var faldet uheldigt ned på et hårdt badeværelsesgulv - eller på asfalt eller fliser - så havde du risikeret dels alvorlige skrammer på uret og i værste fald, at værket var blevet beskadiget !! 

Det dér må bare ikke ske !! Jeg var blevet tosset, hvis det var sket for mig !  Icon_evil
/Peter

Svar
(09-04-2016, 04:50 PM)pbr Skrev:
(09-04-2016, 04:48 PM)Manson Skrev: Urmageren var der ikke i dag, men hende i butikken gjorde det.  Uanset hvad, så skal det være i orden, tænker jeg.

Det ændrer ikke noget - hvis hun ikke kan finde ud af at korte en lænke, så skal hun sige det i stedet for at forsøge sig ! 

Hvis det nu var sket f.eks. mens du stod på badeværelset og uret var faldet uheldigt ned på et hårdt badeværelsesgulv - eller på asfalt eller fliser - så havde du risikeret dels alvorlige skrammer på uret og i værste fald, at værket var blevet beskadiget !! 

Det dér må bare ikke ske !! Jeg var blevet tosset, hvis det var sket for mig !  Icon_evil
Så må jeg ind i butikken igen på mandag.
Jeg er enig i, at det er vildt dårlig håndværk og service.
Sidste gang jeg handler i den butik!

[-]
  • pbr
Svar
Øv ærgerligt 😕
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)