Nyt ur - Clerc H1
#1
Så brugte jeg lidt af sparegrisen igen.

Det er en keeper :)

Sikkert et ur der deler vandene.

Jeg synes at det er pivlækkert og det er det vigtigte.

DLC behandlet stål, safirglas og vanilie duftende gummirem.

İmage




Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
#2
Cool med noget vi ikke ser så tit. Jeg ved ikke nok om mærket til at udtale mig reelt om det, men jeg lover at læse op på det.

Tillykke med det Kim
[-]
  • Avantismo
Svar
#3
Clerc are one of those brands that fly under the rader of most watch buyers.They are a good brand that try to do things in a different way,i respect them for that.Great to see a watch that does not look like everything else we see. Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#4
Aldrig hørt om mærket! Men må da sige der er fede detaljer på skiven! Elsker store indekseringer! Og fede visere! Hvordan er Lynette ar dreje? Ser ud som om den kan være lidt svær at få fat i

Sent using rock, paper scissor!
Svar
#5
Jeg har aldrig set et i virkeligheden før.

Jeg synes at det var så fedt at jeg slog til med det samme (efter en lille forhandlingsrunde)

Man drejer selve lynetten med den øverste knap i højre side.

Når den er låst kan lynetten ikke drejes. I like very much.

Jeg fandt det ved et totalt tilfælde da jeg kiggede efter et sort panerai til en kammerat.
Mvh Kim 
[-]
  • whoa
Svar
#6
Den havde jeg ikke set komme! Tillykke med det.
Glæder mig til at høre dine erfaringer, da jeg har læst der er meget forskellige meninger om dette.

Mener jeg har læst noget om de har/laver ure til en politi gruppe i USA? Det gjorde mærket for mig lidt mere interessant, da jeg godt kan lide ure der bliver brugt af profesionelle fagfolk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#7
(04-04-2016, 06:19 PM)Avantismo Skrev: Man drejer selve lynetten med den øverste knap i højre side.

Drejer man Lynetten rundt via kronen (som normalt med indvendige lynetter), eller låser man den med kronen og drejer den "traditionelt"?
Svar
#8
Låser den op og drejer den via kronen..
Mvh Kim 
Svar
#9
Fedt ur og et stort tillykke med uret Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#10
(04-04-2016, 08:44 PM)Avantismo Skrev: Låser den op og drejer den via kronen..

Cool Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)