Best value for money, dykkerure (6000-7000 kr)
(02-04-2016, 07:30 PM)khbk Skrev: I can smell a.......troll?
/
Kristen

Hvem var den besked til?
Svar
Hvis Willy/Rodney synes, at de viste ure er som beskrevet, er det jo hans mening.
Lige i denne sammenhæng er den efter min helt personlige og kun for mig personligt gældende mening absolut irrelevant.
Jeg plejer ikke at lade mig tirre, men lige denne dag, på dette tidspunkt, faldt jeg desværre i!
/
Kristen

I denne for vores ytringsfriheds så betydningsfulde tid, skal ingen naturligvis holde sig tilbage, og ingen skal være sin broders vogter eller dommer.
Svar
(02-04-2016, 03:33 PM)Manson Skrev: Shogun kan ikke købes 6.000 kr?

Nypris inkl. told og forsendelse er på ca. 7500,- men brugt kan de godt findes til budgettet, men det kræver selvfølgelig noget ventetid, da de ikke er til salg så ofte.
I øvrigt ville jeg holde øje med CT-Watches, da han ofte har meget spændende også i det omhandlende prisleje.
Svar
(02-04-2016, 07:41 PM)khbk Skrev: Hvis Willy/Rodney synes, at de viste ure er som beskrevet, er det jo hans mening.
Lige i denne sammenhæng er den efter min helt personlige og kun for mig personligt gældende mening absolut irrelevant.
Jeg plejer ikke at lade mig tirre, men lige denne dag, på dette tidspunkt, faldt jeg desværre i!
/
Kristen

I denne for vores ytringsfriheds så betydningsfulde tid, skal ingen naturligvis holde sig tilbage, og ingen skal være sin broders vogter eller dommer.
Exactly just my opinion.So you have really no reason what so ever,to use my name.It is a fact that many brands tend to use the same design elements in their design of dive watches.It is one of the reasons i love the Omega Seamaster 300m,it looks a bit more original.It might piss you and others off because your watches are not design icons.But i think most people would agree that many dive watches do tend to look a bit the same.The Seiko Marinemaster 300m is a great watch,but it could be mistaken for hundreds of other divers.And we can say the same about the most copied watch in the world,the Rolex Sub.
                               So please no more silly remarks about trolling,or someone trying to provoke you.It is always remarks like the one you made,that tend to throw a otherwise sober debate off course.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Dette er også ganske lækkert
http://www.ct-watches.dk/ure-pa-lager/pr...diver-2012
Svar
Super ærgerligt at Seiko sumo har den smalle lænke! :/
Svar
Hvad med et ur med indvendig dykkerkrans?

Eks. Hamilton Khaki Navy:

http://www.chrono24.dk/hamilton/khaki-na...554719.htm

Hamilton er i Swatch group, så velsagtens samme boldgade som Tissot, Certina. 

Uret fåes både med lænke og gummirem. 

//Michael
Svar
(03-04-2016, 08:40 AM)T79 Skrev: Hvad med et ur med indvendig dykkerkrans?

Eks. Hamilton Khaki Navy:

http://www.chrono24.dk/hamilton/khaki-na...554719.htm

Hamilton er i Swatch group, så velsagtens samme boldgade som Tissot, Certina. 

Uret fåes både med lænke og gummirem. 

//Michael

Det er desværre ikke min stil...
Ellers tak for tippet :)
Svar
Klassisk stil. Seiko Shogun.

New Age. Sinn U1.

Min Søn har et Shogun og jeg har selv haft et U1,
Virkelig super kvalitet til pengene.

Begge ure vil også holde deres værdi ret godt
Hvilke ikke er en selvfølge, hvis det har nogen betydning.

Skal der ikke købes i toppen af budget,
Så ville jeg helt klart gå efter et Seiko Sumo.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Well, her et par billeder af SRP773, jeg tror ikke at du kan få den på lænke i DK:

İmage

İmage
Mvh.

Jørgen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)