Seiko Sumo vs. Skx007
Citat:Sumo'en fås ikke i DK, da det er en JDM model, så Seiko forhandlere i DK fører den slet ikke.

Jeg har solgt 4 Sumo og 2 Shougun.

Den blå sumo kan jeg ikke få mere. Kun den sorte.
Svar
Hvis Sumo uret er så legendarisk, hvorfor har Seiko ikke valgt at sælge dette ur mere bredt? Jeg tænker her, hvorfor seiko kun har valgt at sælge dette ur på det japanske marked.
Svar
Rigtig mange af deres (fede) ure sælges kun på hjemmemarkedet og derudover spiller den danske importør også en rolle, idet han vælger hvilket sortiment de importerer hertil.

Det skal dog nævnes at Halse i Horsens er begyndt at have lidt af de mere spændende sager fra Seiko.
Svar
(29-03-2016, 08:32 AM)KimT Skrev: Rigtig mange af deres (fede) ure sælges kun på hjemmemarkedet og derudover spiller den danske importør også en rolle, idet han vælger hvilket sortiment de importerer hertil.

Det skal dog nævnes at Halse i Horsens er begyndt at have lidt af de mere spændende sager fra Seiko.

Måske skulle de danske importører skiftes ud! :)
Svar
OK, tak for svar, bor i Kolding, så Horsens er inden for rækkevidde
Venlig hilsen
Niels B. Henriksen
[-]
  • KimT
Svar
Hej.
Hvad er forskellen på Shogun og Sumo?
Svar
(31-03-2016, 06:14 PM)Manson Skrev: Hej.

Altså Shogun er et andet og dyrere dykkerur. Vidt forskellig design, Shogun er i Titanium og med diashield behandling.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
(31-03-2016, 07:44 PM)bcmb Skrev:
(31-03-2016, 06:14 PM)Manson Skrev: Hej.

Altså Shogun er et andet og dyrere dykkerur. Vidt forskellig design, Shogun er i Titanium og med diashield behandling.

Tak for svaret :)
Shogun skulle også være et lækkert ur, kan jeg se i diverse videoer på YouTube.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)