Ser du skattejægerne?
Ærgerligt at vi skal trækkes med porcelæns elefanter til 80kr når man hellere vil se ursjov til 80k
[-]
  • Lille Nørd
Svar
man kunne sagtens vise hele udseendelsen om Per's ure Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Lille Nørd
Svar
Mine ure er nok ikke let omsættelige og registrerede i hoved og rxx
Svar
Super god udsendelse, Per - men jeg holder med de andre ........... du ville sagtens kunne udfylde hele udsendelsen selv ! Icon_Up

Det var en fornøjelse ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
spændende indslag i Skattejægerne.
Fik et mindre chok, da jeg trykkede på infoknappen på remoten. Beskrivelsen for programmet handlede om en inkarneret ursamler, som ville sælge ud af sin vintage Rolex ursamling. Tænkte, at det have du godt nok gået stille med!!!

og ttv:
İmage

/SK
/SK
Svar
Ja både Lasse og jeg gjorde opmærksom på det for en uge siden, men....
Svar
Btw: jeg ville også hellere have set mere til din ursamling, end aquafarvede toiletter og keramikelefanter!!!

/SK
/SK
Svar
Flotte ure :-) jeg kunne også have undværet aquafarvede toilet elefanter, og set en times tid på dine ure :-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Ja, 5-10 minnutter er jo ikke meget, når man har meget på hjertet, men jeg synes egentlig det var ok, som forventet.

Sjovt at det lige falder sammen med avisomtale og fjernsyn. Det er jo en tilfældighed. Udsendelsenblev lavet maj sidste år.
Svar
Bare du dog havde skrevet en mere sigende overskrift på dit indlæg, så som "Baun og hans Omega'er er med i Skattejægerne på DRxxx den yyy kl. zzz".

ØV - jeg fik ikke set den!

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)