Post DK toldbehandling
Lige et quickie spørgsmål.

Når Post DK har en pakke i toldbehandling, hvor lang tid går der så? Og får man et brev om opkrævningen som skal betales først inden pakken fremsendes, eller betaler man ved udlevering i den lokale postbutik?

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Imellem 4 og 20 dage. Efter min erfarring er det meget random.
Svar
Jeg fik et ur fra Saya Japan i efteråret, og der var toldbehandlingen temmelig hurtig. Der kom et brev med et link til betaling, og da betalingen var sket, blev pakket frigivet. Det drejede sig om få dages forhaling i forhold til den samlede forsendelse.

M.v.h. Thomas
Svar
Jeg købte for nyligt et ur fra Shoppinginjapan. Pakken blev toldbehandlet og tog omkring fire dage inden jeg fik brev om opkrævning. Den blev frigivet så snart jeg betalte.

Vh Mathias

Svar
Jeg havde en pakke fornylig som nær var gået retur fordi atjeg ikke havde modtaget brevet.
Jeg fik det så straks på mail og havde pakken dagen efter...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Tak gutter. Er på ferie, så må jo bare hjem og tjekke postkassen for det brev når jeg kommer hjem.

Noget håb for at man kan ringe og få opkrævningen på e-mail i stedet, så pakken måske er fremme tidligere?

Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Noget håb for at man kan ringe og få opkrævningen på e-mail i stedet, så pakken måske er fremme tidligere?

Desværre, nej.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Iflg. post DK kundeservice op til 5 dage. Nå men så må det jo blive efter påsken. Så har jeg det sgu lige pludselig lidt ambivalent med disse helligdage :-/

Mvh. Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)