19-03-2016, 04:52 PM
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Endelig.......
|
|
19-03-2016, 04:57 PM
Fedt!! Fandme utroligt der er flere u-boat forhandlere i DK pt. end der er GO
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk If you ain't using it, you abusing it!
19-03-2016, 05:40 PM
Kanon, utroligt at det ikke skete før.
Det er et af de urmærker der står mit hjerte nærmest. <3 Sent from my iPhone using Tapatalk
20-03-2016, 03:53 AM
Super super spændende.
Jeg har længe godt kunne tænke mig at se og føle GO kvaliteten. Mvh Klaus Mvh Klaus
20-03-2016, 09:10 AM
Det er selvfølgelig rart at kunne se urene live. Men det er et niche mærke og de har jo på ingen måde været umulige at få fat i.
Er der ligefrem nogen som har holdt vejret og ventet på denne dag? Kims overskrift tyder lidt på det.
20-03-2016, 09:24 AM
Jeg synes personlig det er super at man ikke behøver at køre til Sverige eller Tyskland for at se disse ure IRL. Og med den service jeg normalt har fået fra Klarlund gør det også at jeg synes det er perfekt det er dem der bliver forhandlere.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-03-2016, 09:41 AM
(20-03-2016, 09:24 AM)KimT Skrev: Jeg synes personlig det er super at man ikke behøver at køre til Sverige eller Tyskland for at se disse ure IRL. Og med den service jeg normalt har fået fra Klarlund gør det også at jeg synes det er perfekt det er dem der bliver forhandlere. Helt enig. Altid godt med et større lokalt udvalg. Men har du gået og vredet dig af længsel - din overskrift lød lidt som en længeventet forløsning
20-03-2016, 09:52 AM
Lidt med Stinger her.
Selvfølgelig rart at man nemmere kan komme til at se med fingerne, Men hvor mange overvejer seriøst at købe et sprit, med tanke på det tempo mange herinde skifte ure ud i. Syntes det er et af de mærker vi taler om, Men vi gør ikke meget ved det. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
20-03-2016, 11:27 AM
Personligt har jeg altid gået efter Glashütte forhandlere når jeg har været udenlandsk, af samme grund synes jeg det er fedt, at man lettere kan følge mærket når det er tættere på (at jeg så nu selv er flyttet udenlandsk er en anden sag "doh")
Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|