Vore 'nye' IWC
Hej Sub-erman/SK - ang. gummirem til Big pilot'en, så afslører en Google søgning at det ikke lige er det mest efterspurgte til den model. Jeg har på et tidspunkt (kan ikke finde billedet) set en BP med remmen fra et IWC vintage aquatimer;

İmage

Og det er det eneste jeg har set, som jeg selv har overvejet. Er ikke tilhænger af gummirem til BP'en, foretrækker en Canvas rem, som kan tage en gang vand uden problemer.

İmage

Kamstrup

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Kanvasremmen er også ok!! Er det BP Miramar?

/SK
/SK
Svar
Jep, BP Miramar - det ur jeg har haft, der gør sig dårligst på billeder - det skal ses IRL.
Canvas remmen er en custom rem, her sammen med en bekendt;

İmage

Kamstrup

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

/SK
/SK
Svar
Hey Sub'erman - tillykke med BP'en!  Icon_Up

Fedt ur - det skal jeg jo også sige da jeg har et magen til - ref. 5009!  Icon_blink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(18-03-2016, 10:18 AM)gmt-geek Skrev: Hey Sub'erman - tillykke med BP'en!  Icon_Up

Fedt ur - det skal jeg jo også sige da jeg har et magen til - ref. 5009!  Icon_blink

Vh. Jon

Takker!!

/SK
/SK
Svar
Lad mig da bare starte min første post her Icon_smil
Mit 1 uge gamle IWC Pilot le Petit Prince
Ref IW377706
İmage
Svar
(19-03-2016, 04:29 PM)PB73 Skrev: Lad mig da bare starte min første post her  Icon_smil
Mit 1 uge gamle IWC Pilot le Petit Prince
Ref IW377706
İmage
Velkommen til forummet! Du begynder i flot stil, må man sige. Det klassiske re. 3777 i Le Petit Prince version. Super.
Desværre kniber det med at se billedet. Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad der er galt med linket.
JK
Svar
Hmm.
Prøvede at uploade billedet fra min telefon via imgur.
Ved ikke lige, hvad der er galt.
Er det her bedre:
İmage
Svar
(19-03-2016, 05:18 PM)PB73 Skrev: Hmm.
Prøvede at uploade billedet fra min telefon via imgur.
Ved ikke lige, hvad der er galt.
Er det her bedre:
İmage
Det er meget bedre. Nu er billedet stort  Icon_smil 
Jeg har lige tilføjet det til "listen". Hele to nye piloture i løbet af et par dage. Herligt!
JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)