14-03-2016, 10:39 PM
Jeg har i et par måneder været på jagt efter et ur til dagligdagsbrug. Jeg må beskrive mig selv som sporty, og det vil jeg gerne have uret til at afspejle. Mit valg er i første omgang faldet på et Tissot Seamaster 1000 Powermatic, jeg ligeledes har læst et par andre tråde om herinde. Jeg er dog ikke helt afklaret med mine spørgsmål og håber derfor, at der vil være et par ursagkyndige, der kan hjælpe mig.
Først og fremmest er jeg meget i tvivl om farven på uret: Det sikre sorte valg eller det mere satsede valg i det røde:

Selve uret har jeg fundet på Chrono24, men da jeg ikke tidligere har erfaringer med køb igennem den side, er jeg en smule skeptisk. Er det med god grund eller er det en side, der er til at stole på?
Til sidst vil jeg være åben for andre forslag til ure med et sporty-design, der kan bruges til hverdag til en pris, der minder om dette Tissot.
På forhånd tak for hjælpen.
Først og fremmest er jeg meget i tvivl om farven på uret: Det sikre sorte valg eller det mere satsede valg i det røde:

Selve uret har jeg fundet på Chrono24, men da jeg ikke tidligere har erfaringer med køb igennem den side, er jeg en smule skeptisk. Er det med god grund eller er det en side, der er til at stole på?
Til sidst vil jeg være åben for andre forslag til ure med et sporty-design, der kan bruges til hverdag til en pris, der minder om dette Tissot.
På forhånd tak for hjælpen.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)